Cimber med nok en 737

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
.. Nok en -700 ...

Fra LGW-spotterne:
Astraeus B737 G-STRH (32737) was ferried from Bournemouth to Lasham as AEU006P on 2/12. It is still in Trawel fly scheme & is then due to go to Manchester for painting for Cimber Air.

Last edited:
Og den har vel flaplets (jada, winglets ;) ) også om jeg ikke husker veldig feil fra da jeg fløy den til Firenze for 2 år siden....

Og den har vel flaplets (jada, winglets ;) ) også om jeg ikke husker veldig feil fra da jeg fløy den til Firenze for 2 år siden....

Denne gikk jo endel for Sterling for noen år tilbake. Har selv samme maskin t/r Firenze sommeren 2008.....og den var trang.

Da blir det spennende å se hva slags dekor denne maskinen får, da det blir den første selskapet mottar som skal males om (med unntak av retro-maskinen).

Noen som har fått med seg hvilken dansk reg den skal få?

Da blir det spennende å se hva slags dekor denne maskinen får, da det blir den første selskapet mottar som skal males om (med unntak av retro-maskinen).

Ja dette bliver spændende, håber de holder ved retro !

Astraeus B737 G-STRH (32737) left Lasham yesterday for Manchester where it is to be painted for Cimber Air.

KGL - du får be kompisene dine på MAN holde utkilkk ....

Den kom inn den 9. ser det ut til LN-MOW.

dec09g-strh-1.jpg

Har gjort kara hos TAS oppmerksom på dette - det ser ut som at den landet på MAN kl. 1350 fredag 11. desember med kallesignal 5W007P - og nå vet vi det :)

Kjerra har ikke vært og rørt på seg per i går kveld - fremdeles inne på MAN Air Delivery med andre ord.

Astraeus B737 G-STRH (32737) is due to be ferried back from Manchester to Lasham tomorrow after painting into Cimber scheme (postponed from today).

Back