Cimber har aldri tapt mer penger enn nå!

MartinL

ScanFlyer Dusty
Cimber har aldri tapt mer penger enn nå!

Cimber taper nå 1,4 millioner om dagen!

Flyselskapet Cimber Sterling fikk et underskudd før skatt på hele 125,2 millioner danske kroner (vel 135 millioner NOK) for tredje kvartal av sitt regnskapsår - dekkende perioden 1. november 2009 - 31. januar 2010, melder epn.dk.

Cimber Sterling tapte rundt 1.4 millioner danke kroner hver eneste dag i denne perioden, skriver boarding.dk

Dette skal være det største underskuddet i selskapets 60 år lange historie.

http://boarding.no/art.asp?id=40829

Re: Cimber har aldri tapt mer penger enn nå!

Ikke noget investorerne vil synes om...søm nr 7 i kisten !!

Hilsen
Ole

Forsøger de at skjule noget?

Selskabet lover dog bedre vejr fremover, men helt usædvanligt har Cimber ikke offentliggjort selve regnskabet, men alene udvalgte nøgletal.

Men det er ud fra periodemeddelelsen umuligt at vurdere likviditetssituationen nærmere. Eksempelvis fremgår det ikke, hvor meget af likviditeten der er billetter til fremtidige flyvninger som allerede er solgt

http://www.business.dk/transport/cimber-sterling-taber-fortsat-millioner

Ikke noget investorerne vil synes om...søm nr 7 i kisten !!

Hilsen
Ole

Nej egentlig ikke, QI har ikke ændret på forventninger til helårsresultatet
siden d. 2 nedjustering efter børsintro !
(Nu har de jo også tapt 60%)

Den 15.marts skrev Børsen:
http://borsen.dk/transport/nyhed/178778/

at Cimber kunne blive opkøbt af andre

"Foregår der en konsolidering i branchen, så vil Cimber Sterling også kunne være en del af den. Det er klart, at en konsolidering er der ingen, der kan sidde overhørig," siger Jacob Krogsgaard.

Det kunne SAS passende gøre, prisen på deres aktier kan da ikke skræmme nogen

Jeg tror både SAS og andre aktører gjør svært lurt i å holde fingrene unna Cimber!

En bra lösning vore om SAS plockade upp Cimbers CRJ flotta och satte den på CPH, och sen deras 737 in på ARN, så blev man kvitt de sista svenska MD-80 och vipps så var Cimber ''räddat''.

En bra lösning vore om SAS plockade upp Cimbers CRJ flotta och satte den på CPH (...)

Det er en grunn til at CRJ200 har 0 antall bestillinger i ordrebøkene, og fases ut av flere større flyselskap i disse dager...

Når ser vi det første reisebyrået (i denne omgang) advare mot å kjøpe Cimber Sterling billetter?

Det er en grunn til at CRJ200 har 0 antall bestillinger i ordrebøkene, og fases ut av flere større flyselskap i disse dager...[/QUOTE
Nu skal man jo ikke foregribe begivenhederne, men QI CRJ opereret på SAS ruter er meget ofte ramt af tekniske vanskeligheder.
Hvorfor skal jeg ikke kunne udtale mig om
Hilsen
Ole

Nu skal man jo ikke foregribe begivenhederne, men QI CRJ opereret på SAS ruter er meget ofte ramt af tekniske vanskeligheder.
Hvorfor skal jeg ikke kunne udtale mig om

Det har vel været et generelt problem for QI lige siden de overtog CRJ200, at de har haft mange tekniske problemer med dem.

Back