Cimber Air til Kjevik

LN-GBM

ScanFlyer Silver
Har sjekket litt, og det ser ut som om Cimber skal overta to av avgangene mellom Kjevik og København med CRJ. Noen som vet noe mer?

Originally posted by LN-GBM

Har sjekket litt, og det ser ut som om Cimber skal overta to av avgangene mellom Kjevik og København med CRJ. Noen som vet noe mer?

Det ser ud til at være rigtigt ja - SAS flytter fra sommerprogrammet lidt rundt på Cimber CRJ'erne hvilket frigiver Q400 til andre ruter. Betjeningen af CPH-LCY vil bl.a. blive øget fra 2x til 3x dagligt med Q400. Ligeledes ændres middagsafgangen på CPH-LUX fra CRJ til Q400.

jaja, ikke annet å forvente.... Men, at KLM er bedre enn SAS på service/produkt?? Det er det vel ikke mange som er enig?

og her...

Legg merke til debatten under artikkelen.

Ja, det så jeg også. Snodig; her kommer et forbedret tilbud og så benytter man alle sjanser til å komme med innvendinger.

Forøvrig helt enig med deg CK, når var KLM bedre enn SAS på produkt og service?

Originally posted by JetBlue

og her...

Ja, det så jeg også. Snodig; her kommer et forbedret tilbud og så benytter man alle sjanser til å komme med innvendinger.

At KLM har et bedre inflight produkt enn Sas i M klasse på europa rutene er det vel egetnlig liten tvil om?

Det er hevet over enhver tvil at KLM har et bedre inflightprodukt i Economy i Europa. Gratis mat og drikke inkl, alkohol, skal du ha noe hos SK så må du opp med lommeboka, samme som hos Michael.;)

Amsterdam er vel i de flestes øyne en langt bedre hub enn København. Det gjelder ikke minst antall destinasjoner, men også service- og underholdningstilbud til de reisende. KLMs ny Schengen-lounge er dessuten meget bra. Det er også greit å kunne ta seg en øl eller litt vin til maten ombord. Ingen skal undervurdere nordmenns sans for alkohol....

Originally posted by JetBlue

og her...

Skal det siste spørsmålet være en spøk?:question: KLM tilbyr gratsis mat og drikke til alle, mens SAS tar betalt for hver dråpe vann :( på Europa- flyvningene sine selv om man har betalt ganske mye for billetten. AMS som hub er vel heller ikke å forakte.

Jeg har ikke reist med SAS intercontinentalt for da velger jeg nesten alltid KLM som jeg er godt fornøyd med. Skal mest sansynelig teste ut SAS IC i sommer på ID billett så da får jeg se. KLM er ihvertall best på service innen Europaflightene. Ingen tvil om det!

Back