Chicago tur/retur

Ankomst gardermoen :smile2

Håper dere likte rapporten, og neste kan komme om ikke så lenge.
Takk til SAS ID billetter, Speedbird og resten av reisefølget for en fantastisk flott tur. Vi kom oss ikke til Oshkosh, men fikk en kjempetur allikavel!!!

Med vennlig hilsen MountainDew (Fredrik)

Attachments

• Washington 2007 496.jpg
    Washington 2007 496.jpg
    175.4 KB · Views: 75
Flott rapport Fredrik!

Leiebilen vår var helt ypperlig!
En Lincoln Town Car! :)
Samme som jeg leide da jeg var på Sun'N Fun i Florida i April! :)
Elsker den bilen ... slik vi skal leie i Florida i neste uke også!! :colgate:
Meget god plass i bagasjerommet også!
Når jeg på mine 100kg får klarer å skifte over i badetøy, så er vel det bevis nok!

Kjemperapport!!!! USA på ID om sommeren er en utfordring - men gøy!!!

Utrolig stilig, si meg har NP så mye folk til overs at de ansatte kan reise på ID-venne billett hver uke? :lol:

:D Nok en morsom rapport ! :colgate:

Men maten på United business misunner jeg dere ikke. Så ikke bra ut!

Takk til dere igjen. Moro å følge gutta på tur. Satser på at dere velger flere spennende reisemål i tiden fremover!

Vi har en ny og spennende tur på gang i løpet av noen svært få uker!
Fredrik og jeg skal lage en trip-report som slår alle våre rapporter hitill i år!! :colgate:
Så bare følg med i serien: "To spør Bææærgænsare på ID-tur!!" ;)

Hyggelig å lese trip reporten.... merker at jeg savner tiden jeg hadde med ID.... det var av og til et helvette, men hadde mye gøy med de også.....

ID kan vel aldri betegnes som et helvete - bare et gode spør du meg!!!

Enda en flott rapport.. Høres artig ut med ID tur.. Synd dere aldri kom frem til reisemålet :D

Originally posted by EB

ID kan vel aldri betegnes som et helvete - bare et gode spør du meg!!!

Fortell det til dem som har stått en uke eller mer i BKK med hele familien i høysesongen, det er en klassisk "nybegynnertabbe" som jeg vet om flere tilfeller av.

Men de har bare sin egen dumhet å takke...

Nybegynnertabber skyldes den enkeltes manglende innsikt - ID er fortsatt et gode og en utfordring - ikke et helevte. Dårlig planlegging er et helvete...

Morsom og bra raport! ID er tingen;)

Men jeg kaprer denne tråden litt jeg, håper det går bra! Tenkte jeg også skulle lage en trip raport etter NY turen min her om dagen, men lurer på om jeg må ha en egen hjemmeside for å laste opp bilder? Litt hjelp kunne gjort seg:)

Originally posted by fredrik propell

Morsom og bra raport! ID er tingen;)

Men jeg kaprer denne tråden litt jeg, håper det går bra! Tenkte jeg også skulle lage en trip raport etter NY turen min her om dagen, men lurer på om jeg må ha en egen hjemmeside for å laste opp bilder? Litt hjelp kunne gjort seg:)

Nei, du kan enten attache bilder rett inn i rapporten (da kommer de til slutt i hvert innlegg) eller opprette en bruker hos f.eks photobucket.com eller bildr.no, laste bildene opp der og linke dem inn hit. Den siste metoden pleier jeg å bruke og er svært enkel

Back