Check my trip/LH/AC - feilkode

BSSW

Browncoat
Har en booking gjennom Air Canada som jeg ikke klarer å finne verken på Check my trip eller hos LH (manage my bookings).

Får opp samme feilkode hos begge da jeg prøver å finne den:
We are unable to find this confirmation number. Please validate your entry and try again or contact us for further information (8104 - 1929)
Sier LH.
8104 - We are unable to find this confirmation number. Please validate your entry and try again or contact us for further information. (8104 [1929])
Check my trip

Er det noen som vet hva feilkoden egentlig betyr? Eventuelt hva feilen/problemet er?
Bookingen kommer frem på AC sine sider.

Bookingkoden er 6 bokstaver og tall, og det er vel det som er det Amadeus bruker?
Dessuten så mener jeg å huske at jeg har lagt inn AC-bookinger hos LH før, i manage my bookings (bl.a. SEA i januar).

Om du finner det hos Air Canada selv er jo saken helt uproblematisk. De har nok sitt eget system, akkurat som SAS, og det er heller ikke alle bookinger hos SAS som har Amadeus-referanse. Ville ikke stresset dette mer.

AC bruker sitt eget system RESIII, og det er vel til denne du har fått reservasjonskode til. Hvis det er et LH segement, så vil det finnes en Amadeus PNR også, men den må du nok kontakte AC eller LH for å få.

Ok
Har en leg med SK og en med BMI i den bookingen. SK bruker vel ikke Amadeus (enda), men hva med BMI?

Back