• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Check-in automatene i Frankfurt

LN-SEK

ScanFlyer Gold
Flere en meg som stadig opplever problemer med dette ?

Fløy hjem igår. Reservert sete på forhånd, går til LH automat, den sier at jeg ikke har reservasjon, men det hadde jeg skriftelig bevis på. Går til en "automat -assistent". Han smiler, og sier at de har problemer, gir meg en lapp der står at jeg må gå på counter 64. Der er det selvsagt laaang kø. Blir etterhvert sjekket inn, men....:sarc

Virker også som automatene noen ganger virker med LH flights, men ikke SK....

Vet jeg ikke så mye om, men i FRA har LH innført nytt sjekkinn-system nå nylig (PICTURES) og det er mulig at det har ført til problemer. Ellers så må du gå igjennom de som har bestilt reisen din og se at de har gjort bestillingen slik at automaten kan finne reservasjonen.

Back