LN-GBM ScanFlyer Silver 16 Feb 2006 #1 Charter + LN-WFU på Kjevik Først ut er lørdagens Air Europa, denne gangen uten winglets. EC-HKQ Attachments aea.jpg 91.1 KB · Views: 21
LN-GBM ScanFlyer Silver 16 Feb 2006 #2 Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Så lørdagens Spanair, A320 EC-ICL. Nå har jeg flyttet meg til Hamresanden, var ikke mye badeliv der. "Husk å ta med solkrem og motorsag!" Attachments spanair.jpg 50.4 KB · Views: 21
Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Så lørdagens Spanair, A320 EC-ICL. Nå har jeg flyttet meg til Hamresanden, var ikke mye badeliv der. "Husk å ta med solkrem og motorsag!"
LN-GBM ScanFlyer Silver 16 Feb 2006 #3 Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Så høydepunktet, LN-WFU på Kjevik i forbindelse med Fokker'n som trynte på OSL... Attachments dash.jpg 52.4 KB · Views: 21
Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Så høydepunktet, LN-WFU på Kjevik i forbindelse med Fokker'n som trynte på OSL...
MD11 ScanFlyer Dusty 16 Feb 2006 #4 Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Originally posted by LN-GBM Så høydepunktet, LN-WFU på Kjevik i forbindelse med Fokker'n som trynte på OSL... Click to expand... Og her jobbet jeg ombord i det øyeblikk du knipset:up:
Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Originally posted by LN-GBM Så høydepunktet, LN-WFU på Kjevik i forbindelse med Fokker'n som trynte på OSL... Click to expand... Og her jobbet jeg ombord i det øyeblikk du knipset:up:
plane-spotter ScanFlyer Blue 16 Feb 2006 #5 Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' nydelige bilder :nor likte spesielt spanair, er fint når snøen llyser opp undersiden
Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' nydelige bilder :nor likte spesielt spanair, er fint når snøen llyser opp undersiden
GF1 ScanFlyer Gold 17 Feb 2006 #6 Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Nydelige bilder, GBM! Også av WFU, selvom det vel ikke var særlig bra lysforhold da. Er bildet tatt under avgang?
Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' Nydelige bilder, GBM! Også av WFU, selvom det vel ikke var særlig bra lysforhold da. Er bildet tatt under avgang?
LN-GBM ScanFlyer Silver 17 Feb 2006 #7 Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' WFU er knipset under avgang. Det var tåkete, og det var antydning til regn.
Replying to Topic 'Charter + LN-WFU på Kjevik' WFU er knipset under avgang. Det var tåkete, og det var antydning til regn.