• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Charter Kristiansund-Athen

ENKB

ScanFlyer Gold
En liten fugl har hvisket noe om en charter flight Kristiansund-Athen den 8 med retur den 15. Ingenting ligger på Avinor systemet, noen som vet noe mere ?

Det skal ikke være KristiansAnd - Athen da? For der har de iallefall charter på den tiden. Det er pensjonisttur for en av byens banker. Den skulle sågar mellom lande i Stavanger, iallefall på utreisen!

BF;)

Fredag 15 er det iallefall via SVG da jeg kjenner noen som skal være med der. Hvilken flytype/selskap som flyr vet jeg ikke, men kanskje ikke unaturlig at det blir Novair også neste uke?!?

BF:)

Ligger heller ingenting inne i SAS-systemet så vidt jeg kan se. Så kanskje du må ut på fugeljakt ;)

Tviler ikke på at noen sier det skal være "U"....., og ved flere anledninger opp gjennom årene har man jo vært så påståelig bak spakene og i selskapene at de faktiask har landet på KB, og så slukøret bare må ha tatt av igjen for å sette nesa mot Kr- sAnd....:colgate:
Spørs hvilke fugler du har samvær med, ENKB...^_^

Back