Etter at de utvidet benplassen på sine 767ere så fant de ut at de trengte å sette inn en skikkelig kjipklasse bakerst. 29" og 8 i bredden på en 767 i 10 timer:baeh.....da reiser jeg heller et annet sted, hvis jeg ikke har råd til Blue Comfort/Premium
Men det ser ut til at de reisende i Premium nå får lounge tilgang på OSL:up:
http://www.aftenposten.no/reise/article2816264.ece
Men det ser ut til at de reisende i Premium nå får lounge tilgang på OSL:up:
http://www.aftenposten.no/reise/article2816264.ece
Star Tour lanserer nå en egen billigklasse for reisende som er mer opptatt av pris enn komfort og servering ombord på selskapets langdistansefly. Den nye klassen får navnet "turistklasse", der reisende må betale for alle ekstra behov ut over selve flyreisen og en liten matboks.
De tre klassene blir kun å finne på selskapets Boeing 767-maskiner, der 106 seter vil bli solgt til den aller billigste prisen. Mellomklassen, kalt Blue Comfort, vil ha 150 seter med opptil 89 cm benplass og koste 600 kr ekstra tur/retur.
Selskapets beste klasse, Premium Class, skal være de fremste setene med best benplass (94 centimeter), treretters middag, drikkevarer, ekstra bagasje og med egen innsjekkingsskranke.
Dessuten vil reisende på Premium Class, som de eneste charterpassasjerer, ha tilgang til lounge på Oslo Lufthavn. Der kan man slappe av, spise og drikke, mens man venter på flyavgangen. Loungene er ellers kun forbeholdt forretningsreisende som kan legge frem gullkort fra et av flyselskapene. Nå må de finne seg i å dele på fasilitetene med charterpassasjerer.