• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Centralwings

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Helt greie farger på denne, assosierer fargene med Qantas, spesielt på grunn av motorene. Gir den en 4'er. En pluss for at de IKKE har .com etter Centralwings.

http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=1695

EDIT: Noen som vet om centralwings har eget AOC, eller er det LOT's in-house?

Relativt stilrent og pent i mine øyne, men ikke noe minneverdig eller spesielt. Sterk 3'er.

Terningkast: 3+
Ikke stygt, men ikke så veldig fint heller.

Småpent, men det ligner litt for mye på Kenguru Airlines - og det ser bare teit ut i et land som ikke har kenguruer. Klarer ikke helt å se hva designerne har tenkt, bortsett fra at de må ha noe med bølger på.

Isbamse: se foran på flyets snute, der er motivet på halen gjengitt. Ser ut som en eller annen fugl.

Får vel en 3'er her da. Kunne satt 4 om de hadde valgt en annen skrifttype og ikke minst fjernet de fargeklattene på motorene...

Originally posted by Blubird
Isbamse: se foran på flyets snute, der er motivet på halen gjengitt. Ser ut som en eller annen fugl.

Jo, jeg ser den. Stilisert som eff, men. Og i fullt stup...(pun intended!)

Originally posted by Isbamse
Originally posted by Blubird

Jo, jeg ser den. Stilisert som eff, men. Og i fullt stup...(pun intended!)

Tror vel det du ser som nebbet på fuglen faktisk er stjerten...altså flyr fuglen
med vinden når flyet er i luften...

Back