Catering-streik i Oslo våren 2016

Re: Catering-streik i Oslo våren 2016

Æsj. Da blir det vel tørre kjeks på Qatar til uka. Og jeg har business billett

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Ser som beskjeden fra SAS er at kun SK907 til EWR og charterfly vil få catering, mens alle andre må ta med mat og drikke ombord selv

Ser som beskjeden fra SAS er at kun SK907 til EWR og charterfly vil få catering, mens alle andre må ta med mat og drikke ombord selv

Qatar sier ingenting - vet ikke om det er fysisk mulig å bunkre dobbelt opp fra Doha - lagringsplass er jo ikke allverdens, selv på langdistanse fly. Norwegians langdistanse blir ikke berørt.

Thai har følgende informasjon om serveringen om bord i TG955:

Thai Airways deeply regret to announce that our catering provider in Norway; Gate Gourmet will be on strike from today 20th May, which will affect our flight TG955 from Oslo to Bangkok from 21st May onwards.
A strike is a force majeure situation and Thai airways cannot be held responsible for any consequences that may occur during the strike.

Thai Airways will not be able to provide our ordinary inflight service on our route TG955 during the strike, but we will do our outmost to provide a limited selection of light meals, snacks and soft drinks for the passengers throughout the flight.
Please note that the passengers are not entitled to any ticket compensation for the inconvenience caused during the strike.
For further inquiry regarding your travel, please contact your travel agency.

http://www.thaiairways.com/en_NO/index.page

Qatar sier ingenting - vet ikke om det er fysisk mulig å bunkre dobbelt opp fra Doha - lagringsplass er jo ikke allverdens, selv på langdistanse fly. Norwegians langdistanse blir ikke berørt.

Det er en utfordring med holdbarhet også når det blir stående så lenge.

(Laste nok bobler m.v. i Doha til returen og fylle folk med fludium og nøtter så de sovner før de blir sultne :lol:)

(Laste nok bobler m.v. i Doha til returen og fylle folk med fludium og nøtter så de sovner før de blir sultne :lol:)

Hm trodde det stod på frys mye av det. Men men skjønner jo det og fludium bør det nok bli nok av. :old

Måske er der blevet fyldt med mad, der har en god holdbarhed?

SK på morgenen 18. mai hadde bare kaffe&te. Ingen lefse, brus eller
SK907 OSL-EWR samme dag hadde normal service. Jeg satt på rad 2 og fikk veldig god mat.

SK4117 BOO-OSL: kun servering av kaffe og te. De var nå også tomme for melk og sukker.

På SK359 fra TRD til OSL i dag hadde de faktisk brus, muffins, chips og sjokolade i tillegg til kaffe og te

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette er vel streiken som gjaldt Fellesforbundet og NHO Reiseliv? Står ikke noe her om streiken mellom Parat og NHO Reiseliv, og som har rammet Gate Gourmet er over?
Det stemmer. Det er to forskjellige streiker men det er nesten nøyaktig samme krav på tapetet som i hotellstreiken så når den nå har løst seg tar det vel ikke så lang tid forhåpentligvis.

Flaut fra min side, beklager det. Skylder på at det var en lang dag

Det stemmer. Det er to forskjellige streiker men det er nesten nøyaktig samme krav på tapetet som i hotellstreiken så når den nå har løst seg tar det vel ikke så lang tid forhåpentligvis.

http://www.mcdonalds.no/no.html

Dette smaker bedre enn flymaten uansett. Bare å fylle lommene før avgang, så er du sikret

Back