• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CashPoint show off

kekker

Onkel reisende kekker
Fikk den sedvanlige eposten fra Norwegian om at din saldo er 618 poeng og at du kan bruke disse på ditt og datt.
Jeg er forsåvidt ganske fornøyd med at det er igjen poeng der, etter at min signifikante bedre halvdel fikk snusen i at disse poengene kunne brukes til flyreiser.
Så etter en Londontur og to turer til barteby er det ganske slunkent i kassa.

Men til poenget, jeg logget meg på linken i eposten for å se historikken min med CashPoints og der kom det fram at jeg i min karriære har begått rett i overkant av 18 000 poeng og brukt ca 17 500 igjen.

Detter er jo over noen år, men trodde faktisk ikke at tallet skulle være så høyt, for min del er det om lag 90% bruk av kredittkort og resterende kjøp av flyreiser hos Norwegian.
Noe som betyr at jeg har dratt kredittkort for en usjarmerende stor sum i løpet av de siste ti årene, dog med en mer og mer aktiv bruk...

Noen "bedre"?! :-D

Attachments

• CashPoints.jpg
    CashPoints.jpg
    22.2 KB · Views: 999
23686 :-)

Og så synes jeg disse er langt mer anvendelige enn bonuspoeng. De kan brukes på alle reiser, uten å tenke på tilgjengelighet og slikt. Snasent!

Ligger kun på 3188, men satt igang for under to år siden så kan ikke klage. Synes opplegget er veldig kjekt jeg : )

23686 :-)

Og så synes jeg disse er langt mer anvendelige enn bonuspoeng. De kan brukes på alle reiser, uten å tenke på tilgjengelighet og slikt. Snasent!

Det kan da Eurobonus poeng også da med "Best tilgjengelighet".

Opplegget er kjekt men jeg tror ikke det har noen økonomisk positiv effekt for DY tilsvarende bonuspoeng hos SK..

Støttes, jeg har aldri helt klart å få taket på hva EB points egentlig er verdt, CashPoints er krone for krone, enkelt og greit, her kan man betale alt, ferdig arbeid!

Mye mye enklere med cashpoints... har bøtter og spann med Eurobonus også, men føler de aldri strekker til det jeg har lyst på :(

Har installert cashpointtracker i nettleseren så er en diger rød fane som skriker hver gang jeg er sted hvor jeg får kickback.

Støttes, jeg har aldri helt klart å få taket på hva EB points egentlig er verdt, CashPoints er krone for krone, enkelt og greit, her kan man betale alt, ferdig arbeid!
For den enkle sjel er CashPoints veldig enkelt og kjekt. For den sjel som liker å regne og utnytte på godt vis er EuroBonus-poeng tingen. Når man kjøper en reise som koster 49 000,- i kroner, for en poengsum man opptjene ved å bruke mellom 4 og 5 000,- på to tur/returer til Athen... vel, la oss bare si at det er bedre cashback.

Har forøvrig rundt 1 500 CashPoints selv, kun opptjent gjennom bruk av deres samarbeidspartnere for netthandel, samt BankNorwegian sitt kredittkort. :) Har bare spart i 9 måneder, da.

For den enkle sjel er CashPoints veldig enkelt og kjekt. For den sjel som liker å regne og utnytte på godt vis er EuroBonus-poeng tingen. Når man kjøper en reise som koster 49 000,- i kroner, for en poengsum man opptjene ved å bruke mellom 4 og 5 000,- på to tur/returer til Athen... vel, la oss bare si at det er bedre cashback.

Frekk eller?? :D

Spøk til side, jeg prøvde senest på lørdag å benytte mine skarve 24 000 EB poeng på en tur til STR. Men det ble fort konkludert med at det ikke ga en fornuftig prisreduksjon i forhold til å bruke disse poengene på en tur til BOO over nyttår. Som den enkle sjelen jeg er (heldigvis ikke hårsår), så fatter og begriper jeg ikke det der.
Så da fikk LH gleden av å transportere oss til STR siste helgen i november.

CashPoints er latterlig enkelt og det er veldig behagelig, jeg kunne sikkert dratt inn "mere" EB poeng med den kortbruken jeg begår iløpet av et år. Men jeg gidder ikke.
Det forhindrer meg ikke i å like slike stunts som du nevner med en par turer til ATH, hvordan det funker har jeg, dessverre, som enkel bondesønn og sjel enda ikke funnet ut(Feel free to enlight mee)!

Back