Skuggenheimer
ScanFlyer Blue
Cargoflighter går jo ikke alltid mellom primærflyplasser rundt om i verden og selskapene har jo innimellom rimelig lange slynger av flights(feks KLM/Martinair cargo B747 AMS-VCP-SCL-BOG el UIO el MEX el MIA-AMS. Regner med at vanlige luftfartsregler gjelder for cargobransjen også selv om ikke noe har så dårlig tid som en død laks.
Hvordan slynges crew ut rundt om i verden for å dekke opp fraktruter el har de med egne som sover i senger ombord(og er dette godkjent som formell hviletid)?
Kan forøvrig piloter som betjener normal passasjertrafikk brukes på rene cargo fly så fremt de har utsjekk på flytypen?
Hvordan slynges crew ut rundt om i verden for å dekke opp fraktruter el har de med egne som sover i senger ombord(og er dette godkjent som formell hviletid)?
Kan forøvrig piloter som betjener normal passasjertrafikk brukes på rene cargo fly så fremt de har utsjekk på flytypen?