• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Cargo på Osl

LN-HKA

ScanFlyer Blue
Cargo på Osl

Hei,
Har ved fler anledninger vært på Osl og sett Cargoflyene som står parkert for å bli fyllt opp. :wow:
Er det noen fast rute de følger ? Tenker på f.eks DHL og UPS :cry:

Re: Cargo på Osl

Ja, nå kan det hende jeg er helt på jordet! Men mener å huske at UPS kommer alle ukedager ca 07.00 med dep. ca 22.00, og DHL med ca de samme tidene?

Korea Air cargo`s 747 kommer 3 dager i uka i 14.00 tiden tror jeg. (Tirsdag, onsdag og fredag?)

Som sagt ikke helt sikker, men tror ikke det er så langt unna :)

Har tidligere benyttet Prositos.no for å sjekke cargo flights,men pr dd finner jeg kun Korean og ikke DHL/UPS...?

UPS fly mandag til fredag Oslo-Malmø-Køln.
Avgang 2045.
De ankommer 0620 fra Køln via Malmø.
Tidene er schedulerte, har endel venner som flyr i UPS og dersom de er forsinket med mer en 5 min, må de skrive rapport og beskrive årsak. Veldig på der i gården.

DHL vet jeg ikke. Desverre.

Dette har vært oppe i det lange og det brede mange ganger før, så gjør et søk. Jeg har ihvertfall svart på dette tre ganger.

Dette har vært oppe i det lange og det brede mange ganger før, så gjør et søk. Jeg har ihvertfall svart på dette tre ganger.

Bare å la være å lese det, om det blir kjedelig.
Ikke alltid heller at om man søker man finner relevant info.
Enkelte av trådene som dukker opp igjen fra tid til annen er flere år gamle.
Da synes jeg det mer ryddig å starte en ny tråd, selv om det i dette eksemplet ikke er lenge siden.
Synes uansett at dette er noe et flyforum må tåle.

Back