• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Callsign Watlefly ???

Originally posted by LN-MEH

Watlefly?Kanskje Widerøe som har endret sitt,sjefen i Widerøe heter jo Watle?!:wink

Litt over en uke til så har vi 1.april - noen som vet hva dette er av lyselskap.

Jan

Jeg vil tro du har hørt feil. Eller at det er noen WF-piloter som har hatt det litt morsomt og kalt seg selv for Watlefly i stedet for Widerøe.

Eller var det Watne fly

Han skal være i ferd med å kjøpe et forretningsjetfly av typen Challenger 604. Brukt koster et slikt fly trolig mellom 100 og 125 millioner kroner.

Originally posted by P.A. VIKING

Eller var det Watne fly

Han skal være i ferd med å kjøpe et forretningsjetfly av typen Challenger 604. Brukt koster et slikt fly trolig mellom 100 og 125 millioner kroner.

Sorry folkens - greit med litt OT, men være litt alvorlig - dette er kommet i loggen.

Kan det være mulig å legge inn slike WATNE navn som flyets navn ?? Da må alle scanor maskine bytte ut ID til Jan-S sår jeg ser meg i loggen :cool:

Jan

Sorry, men det var ikke OT ment fra min side, oppfattet det slik at du hadde hørt dette og ikke sett det på loggene , derav mulighet for en akustisk error.

Originally posted by ATC-flyradar

Sorry folkens - greit med litt OT, men være litt alvorlig - dette er kommet i loggen.

Jan

Ikke OT fra min side heller. Det var et forsøk på å hjelpe. Trodde også du hadde hørt det, og ikke lest det i en logg. Du skrev jo ikke noe om det i utgangspunktet.

Back