• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Cairo calling - god morgen!

nime

ScanFlyer Silver
Mornings fra Cairo. Tut og kjør er allerede godt igang her, så vi våknet tidlig.
Heldigvis snart frokost, og litt avslapping ved hotellbassenget på toppen av bygningen (sen utsjekk) før vi snur nesa mot flyplassen hvor vi skal ta ettermiddagsflyet til Doha igjen. Blir vel en 773 denne gang, da mangler vi 787'en, så har vi prøvd omtrent hele flåten til QR.

Ha en fortreffelig dag!

God morgen fra Lillestrøm med regn... Med 39 i dag til EWR for helgen...

Flirte og lo høyt i dag tidlig, tjøtt, åpnet Aftenposten, og så Fluxie og gjengen over to helsider , på mileage run :colgate:....

Tror veldig mange ikke nerder kommer til å le rundt i landet også... Well done boys !!:up::devot:

God morgen fra Forus!

Da var man klar for en ny dag. Men skrotten merker at det skal bli godt med helg gitt! Mye sprell på tapetet i dag, men jeg mistenker at det blir en tur i distriktet i dag for å få tak i diverse HARDWARE som trengs til helgen når leverandør skal komme til helgen.

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Oslo. Påfyll av nedbør her også. En snarvisitt innom Prærien for et intervju da jeg trenger en cost controller ute i skogen, før turen går tiø nettopp skogen. Spinning på Sats i kveld. Ha en fin dag

Hei herifra.. Helg om noen timer… Kvelden skal nytes i sofaen etter en obligatorisk svømmetur. Kongekrabbe, hjemmelaget majones og Riesling vil stå for underholdningen.

I morgen er det på med smokingen igjen hvor man skal med dragen på "veldedighetsball".

Nyt helgen.

God morgen fra Oslo nord - været er som det har vært de siste månene.

1898061_10151917342111260_1217242224_n.jpg

Snart på tide med værforandring.

Jan

God morgen, ja! Fin morgen her i smugene i Plaka. Klar for et par dagers faglig påfyll med kolleger fra hele Europa.

Utsikten fra rommet er det ingenting å si på.

age5avy2.jpg

God morgen fra flytoget, Tokyo kaller. Har fått forespørsel fra en jeg skal møte der nede om jeg kan kjøpe en typisk norsk (eller skandinavisk) gave til datteren på 3 år. Den vanskeligste oppgaven man kan gi meg er slike, hva skal jeg kjøpe?

God morgen fra flytoget, Tokyo kaller. Har fått forespørsel fra en jeg skal møte der nede om jeg kan kjøpe en typisk norsk (eller skandinavisk) gave til datteren på 3 år. Den vanskeligste oppgaven man kan gi meg er slike, hva skal jeg kjøpe?

Er vel grunner til at dem selger Melkesjokolade på Duty Freen - ellers er det vel lite typisk norsk som kanskje er interessant for 3 åringer.

Morgen fra Oslo - følte meg ikke helt 100% da jeg våkna litt før 6, men heldigvis høyest forbigående virket det som - meget mulig det var bare høyest midlertidig morgengruff som ble kurert med litt søvn til. Jaja får nå studere, jobbe og trene litt i dag

Hoy fra det Sørlandske!

I dag regn, og i morgen enda mer regn. Sånn går no dagan!
Vinterferie her i sør og bandittene skal prøve å være hjemme alene noen timer i dag. Så får vi se hvordan det går.

Selv har jeg mer enn nok å ta tak i på kontoret.

Back to work we go!

Brunost og ostehøvel !! :) :) :)

God formiddag fra Trondheim
Grålig idag og jobber for fullt. Kjapt møte etter jobb idag så er det hjem til barna som kommer fra overnatting til opphavet. Deilig med ei natt unger unger i senga....

Ha en fortreffelig dag :D :D :D

Hoy fra Fjellhamar

Her er man godt i gang med dagens oppgaver. Litt rolig dag så jeg kan komme ajour på en del annet småplukk. Har noen problemcaser med torsk som skal ut i verden på litt kort varsel. Ikke alltid lett å dra 10-15 tonn plass på en spesifikk dag ut av r.... Men det er nå det vi lever av så en får være happy :)

Blir foreldremøte på skolen i kveld, blir nok antagelig en del snakk om ukens begivenheter på skolen. Hadde en vikarlærer som ble arrestert midt i skoletiden.... Og som FAU leder på skolen så ble det litt haraball.

Jaja, slik går nu dagan

S

Brio ting bør funke.

God dag fra Bergen.

Det er vått...

Last edited:
God dag fra Long Street, Cape Town. Hyggelig med værrapport fra Oslo! Her ble det ikke mye gjort, for fikk ikke billett til Robben Island før i morgen - så da ble det å slite seg gjennom litt belgisk øl i skyggen, til om lag 1/4 av Lompa-priser. Blir vel en tur ned til havneområdet igjen i kveld for å se hvordan det er der på kveldstid. Og muligens whiskybaren med verdens billigste Port Ellen og andre spesialiteter. Skulle gjerne hatt en uke til her... :D

God morgen, ja! Fin morgen her i smugene i Plaka. Klar for et par dagers faglig påfyll med kolleger fra hele Europa.

Er det så lurt å få faglig påfyll fra Hellas da? Trodde flybransjen slet nok som det var.

God efta fra lokaltoget. Spurte broren min, som proster seg, om han ikke kunne organisere litt med sjefen så det sluttet å regne og blåse samtidig. Men neida. Herrens veier var uransakelige, og vistnok også hyggelige å sykle på.

Fortsatt fin dag.

God dag fra Long Street, Cape Town. Hyggelig med værrapport fra Oslo! Her ble det ikke mye gjort, for fikk ikke billett til Robben Island før i morgen - så da ble det å slite seg gjennom litt belgisk øl i skyggen, til om lag 1/4 av Lompa-priser. Blir vel en tur ned til havneområdet igjen i kveld for å se hvordan det er der på kveldstid. Og muligens whiskybaren med verdens billigste Port Ellen og andre spesialiteter. Skulle gjerne hatt en uke til her... :D

Som Henshaw skrev i går, du er slem ;)

Vel vel, nå er det straks min tur ut i den store flotte verdenen, så da tar jeg over stafettpinnen for å fortsette å plage Henshaw :D

Her pakkes det litt og litt, og så blir det å prøve å legge seg tidlig - noe som nok kommer til å skje, men jeg kommer neppe til å sovne :D Slik er det når man skal ut å fly #firstworldsproblems

Blir OSL-FRA-SEA-YVR, og satser denne gangen på at all bagasjen kommer frem, er nemlig meldt 50cm snø på lørdag som jeg skal kose meg i <3

Morsomt å lese om fluxie og co. i avisen i dag ;)

"God" kveld fra OSL. SK291 er cancelled i kveld, så dermed ble det halvannen times ekstra venting. Nedtur!

Back