C klasse til Bali, budsjett ca 30.000

Dr. E

Newcomer
God ettermiddag godtfolk!

Jeg trenger hjelp av oraklene der ute til å finne 2 stk billetter til DPS (Bali), den 24. Juni med retur OSL 29. Juni. Budsjettet mitt er ca kr 30.000 pr. pers.

Ruten bør være så kort som mulig, og ikke uforholdsmessig lange transfertider. Jeg ønsker å holde meg til Star Alliance, dersom det er gjennomførbart.

Datoen nærmer seg med stormskritt, så jeg håper å få bestillt billettene i løpet av et par dager.


Eric
 
God ettermiddag godtfolk!

Jeg trenger hjelp av oraklene der ute til å finne 2 stk billetter til DPS (Bali), den 24. Juni med retur OSL 29. Juni. Budsjettet mitt er ca kr 30.000 pr. pers.

Ruten bør være så kort som mulig, og ikke uforholdsmessig lange transfertider. Jeg ønsker å holde meg til Star Alliance, dersom det er gjennomførbart.

Datoen nærmer seg med stormskritt, så jeg håper å få bestillt billettene i løpet av et par dager.


Eric

Reise så langt ,for så dyrt og så kort tid?
Både Qatar og Thai skal ha ca 30.000 for reisen
 
Herlig "langhelg" ;)

Tror jeg definitivt hadde valgt Thai med ett stopp.

Tror Orkide eller Wikstroem skal klare billetter til under 30k
 
Du sparer ganske mye med Qatar ved å ta utreisen en dag tidligere eller senere. Finner 23/06-29/06 til 25 997. Ca 21 timer på utreisen, med 3 timer transfer i Doha. Hjemreisen er litt verre, med 25 timer og DPS-DOH-CPH-OSL.
 
Den Thai rutingen ser ikke så værst ut! Tusen takk!
Tror dere det er mulig å presse reisetiden enda lengre ned?

Jeg sjekket ikke selv direkte med Thai, men jeg ringte 05400 og snakket med en agent som sa at alt var fullt, selv på økonomi, via både Bangkok og Singapore.
Det svaret tok jeg for god fisk, og hoppet over å sjekke Thai osv. Tydeligvis så stemmer da ikke dette, at alt er fullt, hadetbra....
 
Du sparer ganske mye med Qatar ved å ta utreisen en dag tidligere eller senere. Finner 23/06-29/06 til 25 997. Ca 21 timer på utreisen, med 3 timer transfer i Doha. Hjemreisen er litt verre, med 25 timer og DPS-DOH-CPH-OSL.

Så var det dette med bonusprogram da, men klart det, i nøden spiser selv fanden fluer...
 
SIN-DPS, BKK-DPS, KUL-DPS blir dessverre dyrt i C...

Hva med følgende:
OSL-ZRH-BKK-ZRH-OSL LX C + OS C, ca 16600kr pr pers
BKK-DPS-BKK TG Y, ca 3300kr pr pers
Totalt ca 20000kr pr pers

OSL-BKK-SIN-BKK-OSL TG C, ca 25000kr pr pers
SIN-DPS-SIN SQ C, ca 6000kr pr pers
Totalt ca 31000kr pr pers

Hadde muligens valgt det øverste alternativet, og tatt en ny tur til f.eks BKK i C senere med det jeg sparte :D
 
Så var det dette med bonusprogram da, men klart det, i nøden spiser selv fanden fluer...
Ser den, men det er jo greit å vite hvilke alternativer man har. Qatar kan krediteres til US Airways. Det er sikkert ikke statusgivende, så det hjelper kanskje ikke så mye - men det er i hvert fall ikke miles som forsvinner ut i det store intet.
 
Andre festlige alternativer:

OSL-MUC-OSL SK/LH Y, ca 4100kr pr pers
MUC-MCT-KUL-MCT-MUC WY C, ca 15000kr pr pers (dette er omtrent som F)
KUL-DPS-KUL MH C, ca 4700kr pr pers
Totalt ca 23800kr pr pers
 
Er det vanlig at verken SAS eller Widerøe ser ledige billetter i systemene sine? De dukker jo opp på Thai sin side?? Jeg hadde noen spørsmål i tillegg, så ville helst ikke booke på nettet, men faktisk få litt menneskelig hjelp...
 
Da fikk jeg ikke booket noe som helst, hverken hos Widerøe eller SAS. Deres datasystem ville ikke kommunisere med Thai sitt. Det var visstnok feilmeldt, og skulle kanskje ordne seg "snart".

Vi får se om det fungerer i morgen...
 
QR har 2 stopp, men en business-klasse som er mye bedre. Mat og drikke er på nivå med Thai sin 1.kl.
For en så kort ferie er det kanskje greit med 1 stopp, men er reisen en viktig del av ferien så vinner Qatar.
 
Back
Top