C-klasse t/r Madrid

Me too! Bare kom med en dato. Både August og September er ledig hos meg

Dessuten har jeg aldri vært i Stockholm så da slår jeg mange fluer i en smekk.

Dette her ser jo ut til å bli en fin gjeng med glade spottere:colgate:

Skal vi prøve å sirkle inn noen alternative datoer:question:

For mitt vedkommende er jeg stort sett åpen for de fleste helgene i september-noe vanskeligere med første halvdelen av august. Oktober er messemåneden, slik at det blir problemer å finne ledig helg.

Hvordan skal vi gå fram for å sikre oss de laveste biz billettprisene når vi blir kanskje så mange?(bare en hyggelig utfordring)

Hvilke selskaper i Eurobonus tilbyr business restricted, eller andre billetter som gir mange poeng til en billig penge? Det er et sant styr å holde greie på hvor mange poeng man får for en billett med dagens program.

Originally posted by jb1

Hvilke selskaper i Eurobonus tilbyr business restricted, eller andre billetter som gir mange poeng til en billig penge? Det er et sant styr å holde greie på hvor mange poeng man får for en billett med dagens program.

Jeg vet kun om Spanair og BA men hadde det fint om det gjaldt flere

Originally posted by OSLflyer

Hvordan skal vi gå fram for å sikre oss de laveste biz billettprisene når vi blir kanskje så mange?(bare en hyggelig utfordring)

Det har du rett i men jo tidligere dato blir bestemt jo større sjanse er det alle som vil dra får plass. Ellers får man heller ta first come first serve, og neste prisnivå ligger uansett ikke så veldig mye over

Originally posted by Someone

Det har du rett i men jo tidligere dato blir bestemt jo større sjanse er det alle som vil dra får plass. Ellers får man heller ta first come first serve, og neste prisnivå ligger uansett ikke så veldig mye over

Hva med lørdag 1. september??? Koster 2044 sv.kr.

Kalenderen min er åpenbart helt tom... Men så har jeg jo en ganske lang connection.

Skal forsøke å booke opp en jobbuke i Norge, kan bekrefte om ca. 3 uker

Jeg foreslår da at vi avventer Tommy, slik at flest mulig av oss kan reise. Dessuten ønsker vi vel å stille med toppet lag:cool:

Jeg foreslår da at vi avventer Tommy, slik at flest mulig av oss kan reise. Dessuten ønsker vi vel å stille med toppet lag:cool:

Roger!

Originally posted by Tommy777

Roger!

OK fra min side også, så håper på en confirmation om 3 uker!

Vi skal ha FT DO i august/september. Kanskje vi kunne koordinere datoene slik at jeg slipper å fly over atlanteren 2 ganger?:p

Datoen blir nok bestemt i løpet av neste uke

(turen til Tokyo er åpen for alle FT medlemmer)

http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?t=682250

Originally posted by Someone

OK det!

Hva er forresten prisen på ett slikt "DO"?

koster ingenting å bli med på arrangementet, kun flybilletter og hotell. Vi får spesialpriser fra SAS. Business og Economy Extra billettene er mye mer rabattert enn M billettene

Back