Byggeupdate - Sola

LN-ALX

ScanFlyer Blue
Noen få bilder fra gate byggingen på Sola.
20120322_130810.jpg

20120322_130815.jpg

20120322_130819.jpg

Sikkle sikkle, fine gater og bra med en oppdaterings tråd her også, venter på mange flere ;) Utland eller?

Jeg kan godt ta litt bilder av utviklingen. Mye som skjer fremover.
Første gaten som blir satt opp nå er gate 12. Altså utenlands, neste for tur er 13, som vises delvis på siste bilde.

Den nye innenlandsterminalen får også nye jetways. Litt usikker på hvilke som er først ut. Gate 24 er det også snakk om.

Fint med bilder! Legg gjerne ut flere underveis! Hvor mange nye gater med bro er det de bygger på innenlands nå?

Alle de eldste skal skiftes ut suksessivt to og to, slik at når 12 og 13 er ferdig skiftes 14 og 15 ut og så videre. Det betyr at 19 som ble revet for et par år siden skal opp igjen.
Såvidt jeg forstår skal også 20 og 21 bygges ut med broer fra en ny 2. etasje i den nye innlandsdelen. 22 og 23 ligger vel lenger fram. 24 har jeg ikke hørt om?

Stemmer som Stone sier.
24 er kanskje bare rykter, men kamera, og plass til gaten er det. Mulig det kun var rykter.
Vi har jo fått byggeplan, så står kanskje noe der.

Kan godt ta noen bilder underveis. Det blir knall ihvertfall :)

Ser ut som det har skjedd en del den siste uken! Er dette samme type broer som finnes ved en del gater på CPH? :)

Alle de eldste skal skiftes ut suksessivt to og to, slik at når 12 og 13 er ferdig skiftes 14 og 15 ut og så videre. Det betyr at 19 som ble revet for et par år siden skal opp igjen.
Såvidt jeg forstår skal også 20 og 21 bygges ut med broer fra en ny 2. etasje i den nye innlandsdelen. 22 og 23 ligger vel lenger fram. 24 har jeg ikke hørt om?

Først er 12 og 13, så 16 og 17, deretter kommer 18 og "nye" 19, før man bytter ut 14 og 15 våren 2013 :)

Flotte gater/broer dette her. Synes den på første bilder så lang ut i forhold til de gammle som var der før, men det blir bra med de nye og det blir mye pene takk for bilder dette er kjekt og se. :)

Back