• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Byggesett selges

KnutW

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg prøver å redusere mengden byggesett på lager, og sonderer markedet. Er det noen som er interessert i å kjøpe gamle (1960-1980 tallet) byggesett? Hovedsakelig 1:144, men også noen 1:72 og andre odde skalaer. I tillegg til de avbildede har jeg en haug med 747-200, DC-10, A310 og DC-8-61 i 1:144.
Pris kan diskuteres, men legger meg stort sett på E-bay medianen.

Attachments

• IMG_6822.webp
    IMG_6822.webp
    231.6 KB · Views: 11
  • IMG_6820.webp
    IMG_6820.webp
    219.3 KB · Views: 11
  • IMG_6819.webp
    IMG_6819.webp
    73.9 KB · Views: 11
  • IMG_6818.webp
    IMG_6818.webp
    100.6 KB · Views: 11
  • IMG_6817.webp
    IMG_6817.webp
    98.3 KB · Views: 11
Herregud for noen mengder Knut. Er det kona som har beordret salg. Bøkene mine og spesielt matematikkbøkene mine lever under stort press her hjemme. Kjerringen kan ikke fatte hva jeg skal med dem og at det er nødvendig med en svær bokhylle med matematikkbøker

Herregud for noen mengder Knut. Er det kona som har beordret salg. Bøkene mine og spesielt matematikkbøkene mine lever under stort press her hjemme. Kjerringen kan ikke fatte hva jeg skal med dem og at det er nødvendig med en svær bokhylle med [sett inn boktype her]bøker

Kvinnfolk ..... :p

Herregud for noen mengder Knut. Er det kona som har beordret salg. Bøkene mine og spesielt matematikkbøkene mine lever under stort press her hjemme. Kjerringen kan ikke fatte hva jeg skal med dem og at det er nødvendig med en svær bokhylle med matematikkbøker
1: Ja, og de ble kjøpt leeenge før fru KnutW var i sikte. Den gangen man faktisk trodde i fullt alvor at man skulle bygge dem…
2: Nei, faktisk ikke! Men hun motsetter seg overhodet ikke salget😀

Back