jcnorway Moderator Medlem 21 Dec 2008 #121 Så ut som Tommy hadde klart seg over dammen med SAS IC også! Ser fram til tripreport. En hyggelig kveld så det ut som med spesielt fint bordkort Neste gang Harstads store sønn inviterer til fest så er jeg med!
Så ut som Tommy hadde klart seg over dammen med SAS IC også! Ser fram til tripreport. En hyggelig kveld så det ut som med spesielt fint bordkort Neste gang Harstads store sønn inviterer til fest så er jeg med!
E Extra230 ScanFlyer Blue 21 Dec 2008 #122 Hei, takk for i går alle sammen, det var virkelig hyggelig å møte dere i levende live! Kom dere greit avgårde til Tromsø, Tommy, eller ble det en smertefull morgenstund ? :cheers:
Hei, takk for i går alle sammen, det var virkelig hyggelig å møte dere i levende live! Kom dere greit avgårde til Tromsø, Tommy, eller ble det en smertefull morgenstund ? :cheers:
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 22 Dec 2008 #123 Extra230 said: Hei, takk for i går alle sammen, det var virkelig hyggelig å møte dere i levende live! Kom dere greit avgårde til Tromsø, Tommy, eller ble det en smertefull morgenstund ? :cheers: Click to expand... Vi kom oss avgaarde, men det var en meget tung tur. Tripreport kommer i loepet av jula i Tripreportforumet
Extra230 said: Hei, takk for i går alle sammen, det var virkelig hyggelig å møte dere i levende live! Kom dere greit avgårde til Tromsø, Tommy, eller ble det en smertefull morgenstund ? :cheers: Click to expand... Vi kom oss avgaarde, men det var en meget tung tur. Tripreport kommer i loepet av jula i Tripreportforumet
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 22 Dec 2008 #124 Takker alle sammen for em hyggelig aften, selv om jeg var rimelig redusert etter fredagens strabaser
Someone Moderator Medlem 23 Dec 2008 #125 Tommy777 said: Takker alle sammen for em hyggelig aften, selv om jeg var rimelig redusert etter fredagens strabaser Click to expand... Men du kviknet da til etter en Fernet
Tommy777 said: Takker alle sammen for em hyggelig aften, selv om jeg var rimelig redusert etter fredagens strabaser Click to expand... Men du kviknet da til etter en Fernet
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 23 Dec 2008 #126 Someone said: Men du kviknet da til etter en Fernet Click to expand... Det har jeg vanskelig for å tro. Det vanlige er jo å bli kvalm etter en Fernet!:colgate: BF:cool2
Someone said: Men du kviknet da til etter en Fernet Click to expand... Det har jeg vanskelig for å tro. Det vanlige er jo å bli kvalm etter en Fernet!:colgate: BF:cool2
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 7 Jan 2009 #129 Da var begge rapportene endelig ferdig i trip report forumet
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 7 Jan 2009 #130 EB said: Det er bare på bølgeturene dine... Click to expand... Å neida du!! BF:colgate:
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 7 Jan 2009 #131 Tommy777 said: Da var begge rapportene endelig ferdig i trip report forumet Click to expand... Well done! Men vi mangler fortsatt rapport fra Farmers BKK tur før jul og Someones Swiss tur til MUC! Når kommer de mon tro? BF:question::question:
Tommy777 said: Da var begge rapportene endelig ferdig i trip report forumet Click to expand... Well done! Men vi mangler fortsatt rapport fra Farmers BKK tur før jul og Someones Swiss tur til MUC! Når kommer de mon tro? BF:question::question: