By Popular Demand: Tommy & Fruen flyr DY

Du har sendt kulda i forveien merker vi, leste tosifret på den blå siden av termometeret i dag. Velkommen heimat til gamlelandet!

Ser det framleis står 15 på lista så da har man gjort som flyselskapene, presset inn noen seter til og utvidet kapasiteten til 19 pax! Hvis det høres trangt ut for beina så kan man heller se for seg at midtsetene ikke lenger er blokkert. :D

Så her er det bare å fylle (på). :cheers: Free seating, STD kl. 19.

OK, har oppdatert lista naa etter en PM fra Concorde. Da er vi 16 + en kanskje fra ENGM 911.

Gleder meg til aa treffe alle sammen.

Last edited:
Er det noen som vet hva som er smarteste transportvei til Raadhusplassen? Ser at Metroen vi hadde tenkt aa teste har stopp laaaangt unna og at tog kanskje er greit? Hva koster forresten taxi? Er det noen triks med tog etc?

Raadhusplassen ligger da ikke såå langt unna Hovedbanegården, så jeg innbiller meg at tog dit, og beina til Rådhusplassen hadde funket bra.. Sikkert billigere enn Taxi, og..

Det går også tog fra flyplassen, som er mer hensiktsmessig ifht. ditt hotell. Koster samme som metroen, type 30 kroner for en enkelt-billett. Personlig bor jeg på metrolinjen, og har ikke fått prøvet toget til lufthavnen, men er pretty much et helt normalt tog som kjører fra Malmø til Helsingør eller noe i den duren. Går type hvert tiende min.

Ellers kommer vel en taxi på en ca 200 kroner vil jeg tro fra flyplassen. Muligens i underkant.

EDIT: Ellers så er det jo en buss av typen som stopper på hvert hjørne som vel bruker en ca timen fra Kastrup og inn til Rådhusplassen! :D

Og da må jeg dessverre melde avbud for helgen - det har dukket opp noe som gjør at jeg må prioritere litt annerledels enn først tenkt (har tilogmed sagt fra meg overtid natt til mandag).

Oppdaterte deltakerlista.

Da var dagen kommet for avreise. Gleder meg til aa treffe alle paa loerdag!

Jeg må dessverre melde forfall til treffet i morgen. Håper dere som skal være med får en topp kveld! Også er jeg spent på tripreporten ORD-CPH med SAS IC, Tommy :colgate:

Takker alle oppmøtte for hyggelig samvær. Var både nye og gamle fjes, samt god mat.

IMG_0081.jpg

IMG_0082.jpg

IMG_0083.jpg

IMG_0085.jpg

Back