By Popular Demand: Tommy & Fruen flyr DY

Trodde du hadde bonusbillett over, Tommy?

Da kan du vel komme helt til Tromsø eller Bodø for samme poengsummen?

BF:cool2

LOL, naa nei, du... Det legges ikke ut en eneste bonusbillett nordover hverken i business eller M mellom 18-25 desember

Ferdig på jobb rett nedi gata kl 19, så samme for meg hva man spiser, bare man kan ta seg en øl ;) Jeg tar meg entur!

Hei dere,

kunne godt tenke meg å bli med, vi har jo konversert en del her på forumet, så det kunne vært morro å se dere i virkeligheten ! :)

- Thore

Må ha vært en feil i Norwegian-systemet, nå er prisene oppe på en startpris på 499 kr. fra Rygge til Nord-Norge.

Ser jo ut til at det blir en flott gjeng her! ingen som har forslag om hvor vi kan treffes? Lenge siden jeg har frekventert restaurantene i Oslo ;)

Ser jo ut til at det blir en flott gjeng her! ingen som har forslag om hvor vi kan treffes? Lenge siden jeg har frekventert restaurantene i Oslo ;)

Var det ikke økonomen her inne som fikk det oppdraget??

Et sted finner vi sikkert, regner med å dukket opp dersom det ikke detter ned andre ting på det tidspunktet. Den perioden der er tidvis litt uberegnelig. Bør vel være et sted vi ikke blir pælma ut når vi er ferdige med en matbit, og hvor det er greit at noen bare tar til seg flytende føde. Skal gruble litt.

Om man skal både spise, og drikke etterpå, så finnes jo både f.eks. HRC og Friday's i samme gata som Tommy's hotell.. Men det var kanskje heller ikke et sånt sted man tenkte på? Ellers er jeg forøvrig med på det meste hva mat og drikke angår, jeg..

Om man skal både spise, og drikke etterpå, så finnes jo både f.eks. HRC og Friday's i samme gata som Tommy's hotell.. Men det var kanskje heller ikke et sånt sted man tenkte på? Ellers er jeg forøvrig med på det meste hva mat og drikke angår, jeg..

Tommy er kanskje klar for noe annet enn amerikansk mat når han først er her...? ;) Uansett får han vel svare for seg selv.

Joda, jeg maa innroemme at det hadde smakt med noe... norsk. Men det er vel kanskje urealistisk aa faa tak i et bord paa en slik restaurant en loerdag rett foer jul?

Foroeverig spiller det ingen trille hvor restauranten ligger og naar det gjelder drikke, tror jeg de som kjenner meg vet hvor viktig del av maaltidet det er ;)

Joda, økonomen ser på saken. Men jeg (og Tommy) er absolutt mottaklige for innspill. Så har noen et forslag så kan de endte skrive det her eller sende de på mail i en excel-fil:p

Altså, mitt forslag om HRC, var kanskje også et lite "svar" til en del kommentarer jeg har fått etter å ha fått stempel som "stamkunde" der i trip-rapportene mine ;) Om vi havner der, eller hvor som helst ellers, spiller ingen rolle for meg.. Jeg spiser nesten det meste allikevel.. ;)

Tipper at 20. desember ikke er alt for ille hvis man bare satser på noe litt uten om Karl Johan og Aker Brygge-tråkket. Mange som har langfri så julebordene er vel på hell da.

....gruble gruble....det er enda noen uker til.....

Lorry er jo et fint sted, lenge siden sist. Hvordan er det på Asylet på Grønland om dagen - har ikke vært der på år og dag heller. Det var jo et passende sted tidligere tider.

Back