Businessbillett på First hos Delta?

Trety

ScanFlyer Rusty

På den kommende bryllupsreisen vurderer jeg å booke businessbilletter til CUN, men et spørsmål dukket opp i hodet mitt. Om jeg har biz-billetter bestilt fra KLM via ATL, vil man da bli satt på First eller Economy på siste flighten da? Synes ikke websidene til noen av selskapene er særlig informative i sakens anledning...:)

Er ikke 100% sikker, men tror det kun er 'full' C-pris som får F på siste leg. Det finner du imidlertid fort ut om du gjør en prøvebooking på delta.com. Du vil få presentert både seteplan og compartment når du søker tilgjengelighet.

Re: Businessbillett på First hos Delta?

Sjekket nå, og det stod "available seats" når jeg søkte på First. Men jeg fikk ikke reservert noe som helst, verken i Eco eller First. Men uansett, problemet er ikke større enn å booke via MEX i stedet for. :)

Fant forresten ut at jeg kunne sjekke med kilden (KLM), og de bekrefter på sin FB-side at bizpax hos KL flyr på First på disse flightene hos DL.

Fant forresten ut at jeg kunne sjekke med kilden (KLM), og de bekrefter på sin FB-side at bizpax hos KL flyr på First på disse flightene hos DL.

Fikk hvertfall F hos DL domestic når jeg fløy til ABQ på "billigfeil-biz-billettene" for noen år siden. Tror det ble booket i A eller F på domestic leg, sjekk bookigklassen.

Back