• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Business Travel 2.0 - Company Scheduled Charter

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....er i det stille en del testing paa gang. Arbeidsgivere (de stoerre) er opptatt av aa holde oss ansatte friske og de er rimelig skremte av hva som skjer i dagens ruteflyvninger - allt fra de som spytter paa Crew til de som bruker 3 timer uten maske paa en pose Frihets Potet Gull ! Saa en ser paa en loesning med «Company Scheduled Charter» med kun egne ansatte i en modifiserte Business Jets - det er ikke helt nye tanker - lenge har Google, Microsoft Apple med flere operert egne Busser for ansatte - naa ser man paa loesninger med f.eks. en flaate av Embrummere med First Class Seating - meget god Wifi saa vi kan jobbe underveis og en operasjon f.eks Seattle - San Jose - Los Angeles vi fyller lett en slik Embrummer flere ganger om dagen, penge messig ser det absolutt ikke helt galt ut (vi hadde et snitt paa USD 600.00 Seattle - San Jose r/t foer Covid). Nye tider, nye veier, nye tanker (de foerste operasjonene er i gang).
 
Back
Top