Business class SAS OSL-NCE

kristian

ScanFlyer Blue
Kjører SAS en ordentlig Business Class OSL-NCE eller er det som til København at Business og Economy Extra er det samme?

Se der, ja. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Trodde SAS nå kjørte fullt biz-produkt til hele Europa, men der tok jeg feil. Da skal det virkelig bli spennende å sammenligne SK og SU sine C-produkter CPH-SVO. De er priset omtrent eksakt likt. SU kjører med amerikanske F-seter, og 3 retters måltid. SK kjører med....tja, det finner jeg ut den 13. mai i en A319 i den flotte nye slimline-setene...

Se der, ja. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Trodde SAS nå kjørte fullt biz-produkt til hele Europa, men der tok jeg feil. Da skal det virkelig bli spennende å sammenligne SK og SU sine C-produkter CPH-SVO. De er priset omtrent eksakt likt. SU kjører med amerikanske F-seter, og 3 retters måltid. SK kjører med....tja, det finner jeg ut den 13. mai i en A319 i den flotte nye slimline-setene...

Den oversikten i posten over er for SAS fra Norge. CPH-SVO er også 3-klasses flygningen som de fleste andre innen Europa. Det er stort sett kun de rene turistdestinasjonene (Las Palmas, Alicante, osv.) som er 2-klasse

Den oversikten i posten over er for SAS fra Norge. CPH-SVO er også 3-klasses flygningen som de fleste andre innen Europa. Det er stort sett kun de rene turistdestinasjonene (Las Palmas, Alicante, osv.) som er 2-klasse
Ah, OK. Da gir det mening. Takk!

SAS har ikke Business Class til Alicante, Las Palmas og Malaga.

Hva med Roma som ikke står på noen av listene? På tidligere turer har det vært Business mellom CPH og FCO, mens OSL-FCO bare har hatt Economy Extra.

Er det fortsatt bare Economy Extra på direkteruta fra Oslo?

Hva med Roma som ikke står på noen av listene? På tidligere turer har det vært Business mellom CPH og FCO, mens OSL-FCO bare har hatt Economy Extra.

Er det fortsatt bare Economy Extra på direkteruta fra Oslo?

SAS tilbyr Business Class til Roma. På ruter fra Norge til destinasjoner utenfor Skandinavia, er det bare til Las Palmas, Alicante og Malaga det ikke tilbys Business Class. Men det er riktig at denne klassen ikke ble tilbudt på Roma-ruten tidligere. SAS gikk nylig gjennom tilbudet sitt og la inn mulighet for Business Class på flere ruter, bl.a. Nice, Barcelona og Roma.

Back