Bursdagsgave fra SAS Eurobonus

rkvalvaa

ScanFlyer Blue
Hei,

Søkte og kunne ikke finne en tråd om dette (mod: slå gjerne sammen om det finnes).

Jeg har bursdag i dag (jippi) og fikk nettopp e-post fra SAS Eurobonus om at jeg kan få 1000 ekstrapoeng i tillegg ved å trykke på en link og gjennomføre en reise mellom 1. oktober og 31. desember i år. Jeg har vært EBG noen år, men har ikke fått noe slikt tidligere, så regner med at det er noe nytt?

Var en hyggelig gest, her er link til landingssiden som jeg kom til etter å ha trykket på linken:
http://www.sas.no/bursdag

Re: Bursdagsgave fra SAS Eurobonus :-)

Har fått den samme før ja :) Gikk brillefint fikk 1000 ekstra poeng da jeg jeg gjenomførte første reisen etter gebursdagen min.

Fikk samme for ca 14 dager siden.
Dette syntes jeg var en hyggelig burdagsgave.

Jepp dette fikk jeg også i Februar.

Happy Birthday- 1000 Extra points
Extra Points
1 000

Hadde vært hyggelig å fått noe slikt i mai måned ja, men jeg er tydeligvis ikke en god nok kunde av SAS... :s

(Jeg fløy faktisk en god del i mars, april og mai måned...)

Haha, fikk faktisk det samme for noen uker siden jeg også: :)

Kun EBD og ikke EBP jeg da Rune.. :)

Kim

Fikk også en slik her forleden, tre måneder etter bursdagen. Men bedre sent enn aldri :D

Bare til info så fikk jeg mailen på selve bursdagen min, ikke i ettertid..

Kim

Hvor lang tid tar det fra man har flydd denne turen til man får poengene? Jeg hadde bursdag i begynnelsen av juli, fikk mail om dette, trykket på linken, og har flydd 7 leg etterpå, men ikke fått noen poeng.....

Hvor lang tid tar det fra man har flydd denne turen til man får poengene? Jeg hadde bursdag i begynnelsen av juli, fikk mail om dette, trykket på linken, og har flydd 7 leg etterpå, men ikke fått noen poeng.....

Du skal få de 1000 samtidig som du får poengene for selve flyturen. Ta kontakt med SAS

Back