Buongiorno fra Santa Marinella

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God torsdag fra den søvnige badebyen vår nord fra Roma. Nå klar for dagens morgentur før temperaturen passerer 30 grader… Ingen andre planer enn å tenke på solseng, parasoll og jevnlige bad. Nyt torsdagen du også!

God morgen.

Nå skulle jeg vært på innseilingen til København, men akk dessverre så befinner jeg meg på Kongsberg sykehus. Første antibiotika dose er i gang samtidig som jeg spiser meg en god frokost. Jeg har med mat hjemmefra så da blir frokosten bra. Prøvene i går viste bedring så jeg håper det fortsetter i dag. Det ble også tatt MR i går, så jeg får vel vite litt om hva den viser i dag. Tror nok ikke det er de helt store overraskelsene der.

Morn fra Kolsås. I går fikk man delvis varme i gulvet, I dag blir det å reklamere på det ene underlaget som ikke virker... Får vel også få noe gulv oppå det etterhvert. Når man først er ute og farter kan man jo også finne et sted med espressomaskin og hvetebakst også

God morgen fra hekkeriet på Forus. Måkene har fått unger og da kan de bli noe aggresive hvis man kommer for nære på. Passer ypperlig når nevnte unger har funnet det behagelig å oppholde seg utenfor inngangspartiet vårt her. Men man kom seg trygt helt frem på kontoret. Det skal jobbes noen timer og så blir det antakeligvis en treningsøkt i kveldingen siden man sluntret unna i går. Ha en fin dag forumister!

Mornings fra Granka og Vings O.B.C. Har egentlig tenkt meg på en løpetur, men gikk på en liten smell ved at det ennå er bekmørkt ute. Så da blir det en kopp espresso mens jeg venter på det skal lysne. Resten av dagen skal det bades, og med to bøller på slep før jeg vel trent overkroppen også. Ha en fin dag

God morgen fra hovedstaden.

OBC Granka står på programmet om 20 dager. Får satse på at Someone ikke drikker dem tomme for godsaker [emoji6]

Straks ferie her, begynner på mandag med noen dager i London - ser ut til å bli en het opplevelse…

dd6e136989ce61f139b9b457cc6c2c51.jpg

Passe på å nyte den norske sommeren fram til da.

God torsdag folkens!

Re: Meget god onsdag fra langt i vest…

God formiddag fra linje 51 mot Kokstad. Bybanen har revet ned en kjøreledning, så da blir det å finne en annen løype. Deretter blir det SK898 til ARN. Blir bra med en uke på tur nå, der Rammstein (bandet) er hovedmålet. Blir en ordentlig Bongo rute med båt til Tallinn via Helsinki, og så fly hjem med på par dager stopp i Køben.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God formiddag. De to late kattene jeg har passet i to uker nå skal hentes av sin eier i dag. Ja nå ligger de begge og sover på sofaen. Men det som er greit med to late katter er at det er lite styr med dem. De spiser, sover, går på do og repeat. Maser lite om kos. Ellers få andre planer for dagen, men i morgen og lørdag blir det kveldsvakter på sykehuset. Det er vel gjerne blant de minst populære vaktene å jobbe sånn fredag og lørdag kveld, men det må til når man aldri kan stenge.

God formiddag fra heimen.

Kundeservice til WF leverte på under 1 minutt i dag tidlig. Flyr som reklamerer med kundeservice uten kø leverer ikke helt uten kø om dagen... Ellers ingen planer. Ha en fin helg.

God ettermiddag fra Forus II,
Another Day in Paradise , det jobbes greit i Prosjektet og god følelse for alt som er ferdigstilt så langt.
I ettermiddag blir det en forflytning med SK1877 i sørøstlig retning for møter i morgen.
Satser på bedre vær på Amager enn det drittværet vi har hatt her i sørvest idag.
Ha en fin dag

Kundeservice til WF leverte på under 1 minutt i dag tidlig

Godt å høre .. De har levert langt over kapasitet lenge nå …. På tide at ting roer seg ned.

G’morgen …. En mann med piano og operert hårmanke og en annen som spiller fløyte på ett ben står for morgenunderholdningen.
Kaffe og frokost er inntatt og kaffekopp nr. 2 står på vent.

Re: Meget god onsdag fra langt i vest…

God formiddag fra linje 51 mot Kokstad. Bybanen har revet ned en kjøreledning, så da blir det å finne en annen løype. Deretter blir det SK898 til ARN. Blir bra med en uke på tur nå, der Rammstein (bandet) er hovedmålet. Blir en ordentlig Bongo rute med båt til Tallinn via Helsinki, og så fly hjem med på par dager stopp i Køben.

Visstnok fortsatt ledige billetter til konserten på en travbane i Oslo, men det er kanskje ikke "like Bongo"?

Stemmer, og så var min billett kjøpt i 2019 da det skulle skje i en hoppbakke i Trondheim i stedet for en travbane i Oslo, og da var valget opplagt!

Hel fra paradis. Sitter og lurer på hvilken dag det er og da kan man si det er ferie.. Sabla hyggelig dag i går som ble avsluttet i St Petersburg. Tror vi kjører groundhog day, men colombiansk middag i Ybor city i kveld.

8D64D088-F58A-43A8-9392-814277513174.jpeg

10720732-2412-48CE-9310-B4213E872DBD.jpeg

Back