• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Buongiorno da Bologna (aka godmorgentråden lørdag)

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Buongiorno da Bologna (aka godmorgentråden lørdag)

God lørdags morgen fra den klassiske by. Idag skal et smalt tårn på over 100 meter fra begynnelsen på 1100-tallet bestiges. At tårnet heller over 1 meter til siden taes under mottoet "om den enda ikke har falt ned...". Prøvde å komme meg gjennom alt som het noe med "bolognese" på en restaurant igår... ikke en enkel oppgave.

Ha en god en alle som skal bestige gamle ting idag.

Last edited:
Re: Buongiorno da Bologna

God morgen fra Sandaker. 1 grad og sludd, så bør vel ikke langt opp i bakken før det faller som snø. Lenge siden en lørdag uten planer, så får vel ta med arvingen til Strøm-Larsen for og skaffe litt godsaker til kvelden. Ha en fin dag

Re: Buongiorno da Bologna

God morgen fra loungen i HAM! Hjemreise med SAS via CPH snart. ATR med inngang bak og Plus siste rader skal prøves. Kjedelig vær her med regn og vind.
Ønsker alle en fin dag! ☺

Happy lørdag folkens.

Oslo nord har snøvær og pluss/minus 0 grader - så snøen er tung. I tillegg har vi fått denne vestavinden - sørgelig helg.

He en flott lørdag videre.

Jan

Re: Happy lørdag folkens.

God lørdag fra snøstorm på Østlandet. Det lover vel godt for alle som har installert seg på fjellet for vinterferien. Ha en fin helg allesammen!

Re: Buongiorno da Bologna (aka godmorgentråden lørdag)

Goddagen fra TRD.

Fikk akkurat vite at flighten vår til Tokyo er kraftig overbooket, så da utgår det med upgrades i dag. (Var over 5 pers for mye på flighten akkurat nå)...

Vel, vel kommer oss nok med vi. Rad 30 i dag, får synke ned i rødvinen og et par filmer.

Ha en fin vinterferie folkens.

Kim

Trd her også, fikk mld fra sas om at cph-ord er 3 timer forsinket. No upgrades so far..

God dag fra Gamle Oslo. Det virker som å være nok en vinterdag, men det er jo lørdag, det hjelper jo litt. Dagens plan er helaften på Lompa, blir nok en del øl, vil jeg tro. Planen høres ganske god ut, egentlig. Ha en fin-fin lørdag !

Goddagen fra TRD.

Fikk akkurat vite at flighten vår til Tokyo er kraftig overbooket, så da utgår det med upgrades i dag. (Var over 5 pers for mye på flighten akkurat nå)...

Vel, vel kommer oss nok med vi. Rad 30 i dag, får synke ned i rødvinen og et par filmer.

Ha en fin vinterferie folkens.

Kim

En overbooket flight pleier jo være good news, som oftest er da economy oversolgt kraftig og pax må oppgraderes. Men det hender en gang i blant at alle kabinene også er fullbooket. Gudd løkk!

G'mooorgen .... Våknet tidlig med vondt i ryggen ... Skal bli godt å komme seg hjem til egen sleep-numberseng.

Nå har jeg imidlertid fått meg kaffe, og livet er litt lysere. Gårsdagens begivenheter gikk smerefritt uten de store utbruddene. Og som alt annet her i sørstatene, er det alltid store mengder southern fried chicken, skinke, mac'n'cheese, diverse 'casserolles' og grønnsaker involvert sammen med et bugnende dessertbord og tønnevis med 'sweet tea'.

Setter snuten himatt etter frokost, tenker jeg ...

God morgen fra Lillestrøm... Fy søren som jeg har gledet meg til denne dagen. Sove lenge... bare meg og elefanten... vin i skapet... ingen planer... TV... snø ute...

Tror jeg skal labbe ut og fante et kyllinglår til lunch. Men det definerer på sett og vis dagens ambisjonsnivå.

Ha en fin en

Back