Boeing_fan
ScanFlyer Gold
Bulgaria Air har igjen skiftet logo, og denne gangen tror jeg de lar den stå. I to år har nå flere av deres splitter nye A320 og A319, i tillegg til noen 733/735 flydd rundt med blanke haler, mens noen få har blitt malt i den gamle liveryen. Et fly er allerde i ny drakt.
Selskapet har nå 3 A319 på bestilling. Ifølge Wikipedia skal disse erstatte deres gjenværende B733, men man skal ikke alltid tro på hva som står der. Kanskje de kommer til å beholde 733 noen år fremover.
Nå har jeg hørt rykter om at det finnes planer om å bygge opp gamle Balkan Bulgarian Airlines. I første omgang skal det være snakk om bestilling på mange flere Airbus narrow body, og det er også snakk om å skaffe seg langdistansefly for å gjenåpne
Sofia – New York som forsvant da Balkan gikk konkurs.
Jeg tipper selskapet også vil bli med i OneWorld de nærmeste årene.
Her er den nye logoen, etter hva jeg har forstått skal flyene ha bulgarsk skrift på den ene siden og engelsk på den andre:
Selskapet har nå 3 A319 på bestilling. Ifølge Wikipedia skal disse erstatte deres gjenværende B733, men man skal ikke alltid tro på hva som står der. Kanskje de kommer til å beholde 733 noen år fremover.
Nå har jeg hørt rykter om at det finnes planer om å bygge opp gamle Balkan Bulgarian Airlines. I første omgang skal det være snakk om bestilling på mange flere Airbus narrow body, og det er også snakk om å skaffe seg langdistansefly for å gjenåpne
Sofia – New York som forsvant da Balkan gikk konkurs.
Jeg tipper selskapet også vil bli med i OneWorld de nærmeste årene.
Her er den nye logoen, etter hva jeg har forstått skal flyene ha bulgarsk skrift på den ene siden og engelsk på den andre:
Attachments
Last edited: