Buffalo Airways - "Ice Pilots"

Sitter her i Toronto og har akkurat sett premieren på sesong tre ... artige greier .. håper å få sett resten sør for grensen også.

Kanal 9 Norge har sendt denne serien en stund. Ser ut som at den har en pause nå men håper den kommer tilbake snart :)

Står at sesong 4 er i produksjon på Wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Pilots_NWT

I tillegg var det en notis i siste Airliner World i "Accidents and incidents" seksjonen. "March 5th, C-FBAQ c/n 1039 L188 Electra, Landed with one mainwheel retracted." Kan se ut som om vi har litt drama i vente til sesong 4.

Nice jeg hadde ikke fått med meg at sesong nummer tre var ute og at den fjerde er i produksjon.

I tillegg var det en notis i siste Airliner World i "Accidents and incidents" seksjonen. "March 5th, C-FBAQ c/n 1039 L188 Electra, Landed with one mainwheel retracted." Kan se ut som om vi har litt drama i vente til sesong 4.

Det var visst ingen filmcrew tilstede da dette skjedde. Imidlertid er det sikkert mulig at det blir nevnt på en eller annen måte.

Kjipern, men det er jo alltid mye kult som skjer i hver episode, så vi får se om det blir dekket på noen måte likevel.

Hei, lenge siden jeg har sett denne serien på tv.
Noen som vet om sesong 4 og 5 vil sendes på tv her i Norge? Skulle gjerne sett flere sesonger av denne herlige serien..

Ser ut som det er aktivitet hvertfall: http://www.icepilots.com/episodes.php

Går sikkert på nett-tv fra US, men blir ikke det samme å se tv på en pc-skjerm.

Du finner alla avsnitt på Youtube. Sök på Ice Pilots NWT. Det senaste avsintt är S5 E4

Sidder faktisk lige nu og se afsnittet om en CL215 på den nordlige rute til Tyrkiet...
Det er afsnittet efter Arnie Schreders sidste tur fra Kelowna...
Der er noget specielt over denne serie...
Utroligt at de stadig kan bruge disse oldtimer fly...Tænker på omkostningerne..mon ikke de kommer til at gå over til noget mere moderne,,,med tiden...for selvom det er en passion for selskabet må det være meget svært at reparere og fortsat flyve DC3 og C46...men hatten af for dem...
Hilsen Ole

Sidder faktisk lige nu og se afsnittet om en CL215 på den nordlige rute til Tyrkiet...
Det er afsnittet efter Arnie Schreders sidste tur fra Kelowna...
Der er noget specielt over denne serie...
Utroligt at de stadig kan bruge disse oldtimer fly...Tænker på omkostningerne..mon ikke de kommer til at gå over til noget mere moderne,,,med tiden...for selvom det er en passion for selskabet må det være meget svært at reparere og fortsat flyve DC3 og C46...men hatten af for dem...
Hilsen Ole

Ja, må si meg helt enig med deg. En utrolig interessant serie, og veldig fascinerende å se så gamle fly i både passasjer og frakt flygninger. Håper de nye sesongene kommer på tv snart, mener dem gikk på tv4 sist.

Ja, må si meg helt enig med deg. En utrolig interessant serie, og veldig fascinerende å se så gamle fly i både passasjer og frakt flygninger. Håper de nye sesongene kommer på tv snart, mener dem gikk på tv4 sist.

De sparer sikkert en hel del på finaniseringskostnader, selv om det kanskje kan være at et fly blir ute av drift en stund på grunn av at det brukes tid på å spore opp deler.

Vidar

Back