Budapest i solskinn

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Flott spotterterasse paa taket av terminal to ... desverre lander mye av lcc-trafikken (som opererer fra Terminal 1 som ligger paa motsatt side) paa en bane som ga meg direkte motlys. Saa det ble mye Malev ...

Det ligger ogsaa en liten museumspark innen gangavstand fra terminalen, men desverre stengte den akkurat da jeg kom dit. Men det ble noen bilder over gjerdet. Enjoy!

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Originally posted by Leorim

Kjekt å se at HA-LCO fortsatt er hel (Eller er det HA-LCG ? ) :D
Det er -LCG Lennart.
Jeg var der nede for 3 år siden. Det er flere ex-Malev pensjonerte piloter som sitter inne i hvert fly og forteller dem som ønsker det historien om hvert av flyene.Interessant å få høre hvordan de opererte disse flyene fra slike erfarne folk. Særlig historiene om når de fløy inn over tidligere Sovjet Unionen med mangelfulle navigasjonshjelpemidler.
Det er absolutt verd et besøk på museet der som -MOW nevner. Terrassen på terminalen er jo en av de beste i Europa.

Originally posted by CFM

Var dette idag? Var der i formiddag med Q400 OE-LGH :)

Det var torsdag ja, men paa ettermiddagen. Synd jeg ikke saa deg!

Tok litt mer bilder fredag morgen foer jeg floey ut. Kommer enten her eller i trip-rapporten ..

OK ... her er ogsaa et par 'bonusbilder' tatt inne i terminalen rett under spotterterassen foer avreise fredag morgen. Denne gangen sto solen bedre, og det var mulig aa fotografere mot Lufthansa hangaren. Morgenen er nok den beste tiden aa fotografere paa.

FedEx'en kom litt for kjapt paa meg - derfor ble den litt uskarp ...

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

Flotte bilder! Har selv hatt noen fine timer på den terrassen, veldig bra tiltak! Men jeg skjønner ikke hvorfor Malev maler snutene på flyene sine. Synes alltid fly får så gammelt preg da.

Mye bra bilder, altid kult å se hva som beveger seg rundt om i europa :) Når det gjelder Malev sine neser så syns jeg de er søte jeg ;)

Back