• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Brussels Airlines oppgraderer langdistanseflyene

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Brussels Airlines, som har en langdistanseflåte bestående av en Airbus A330-200 og fem A330-300, oppgraderer nå interiøret om bord. I dag har selskapet så å si identiske seter som SAS i Business Class, men uten AVOD. I løpet av året vil alle de seks flyene få nytt interiør og nytt underholdningssystem. Se mer her:

http://www.brusselsairlines.com/en_be/misc/new_long_haul_experience.aspx

New York-ruten, som starter i juni, vil bli fløyet på fast basis med fly med nytt interiør, mens Afrika-rutene gradvis vil bli fløyet av maskiner med det nye interiøret.
 
Har en kamerat som før jul fløy ned til BJL med loslitt 332 og hjem med helt ny....
 
Brussels Airlines, som har en langdistanseflåte bestående av en Airbus A330-200 og fem A330-300, oppgraderer nå interiøret om bord. I dag har selskapet så å si identiske seter som SAS i Business Class, men uten AVOD. I løpet av året vil alle de seks flyene få nytt interiør og nytt underholdningssystem. Se mer her:

http://www.brusselsairlines.com/en_be/misc/new_long_haul_experience.aspx

New York-ruten, som starter i juni, vil bli fløyet på fast basis med fly med nytt interiør, mens Afrika-rutene gradvis vil bli fløyet av maskiner med det nye interiøret.

Til info er C setene helt lik Swiss sine. I tillegg har SN fått en IFE med litt større skjerm enn Swiss. (Litt) Mer info her:

http://www.flyertalk.com/forum/mile...978-brussels-airlines-new-business-class.html
 
ecoseat_tcm138-28359.jpg

http://www.brusselsairlines.com/en_be/misc/new_long_haul_experience.aspx

Hva med de nye eco-setene?
Personlig synes jeg de ser bedre ut enn de syltynne recarosetene.
Legg merke til hvordan det er "gravd ut" i stolryggen forran - vil dette gi mer benplass, eller er det bare bildet som lurer meg?
 
Back
Top