Brukbar lørdag?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Brukbar lørdag?

Kanskje ikke helt der ennå, men sitter nå her på terassen med katt på fanget og litt skotsk myrvann i glasset og kuler'n. En ex-SAS MD80 passerte nettopp over, trolig full av snowbirds på vei til Florida for vinteren..
Mine trofaste Bowers & Wilkins hodetelefoner spiller et ferskt album med Kaipa Da Capo, og de av dere som er kjent med gammel svensk prog bør ha vann i munnen her. Resten av dere også, men det vet jeg at ikke er tilfelle.

Oh well .. løfter glasset på ny. SKÅL kosmonauter!

Re: Brukbar lørdag?

Definitivt en bra lørdag:-) God morgen fra Ris. Stille og rolig i huset med kaffe og e-aviser - papiravisene kommer på bordet etter treningen. Ha en bra lørdag - både i øst, vest, nord og sør.

Vi satser på at det blir en førsteklasses lørdag. Med Lufthansa.

God morgen. Her kom arvingen løpende inn på soverommet på feil side av 6-tallet, så vi har alt spist frokost. Ja ja, han kan bare vente til han blir tenåring og ønsker sove lenge....
Vel vel, vi får vel ta en tur til Strøm-Larsen etterpå, samt et del småting må fikses. I mens før barne TV ta seg av underholdningen. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn får Trondheim. Her i huset var vi på rett side av fem-talet om ikkje anna. Er heime åleine med halvannaåringen, femåringen og frøken har rømt til besteforeldre for litt pause frå mange på nattesøvn. Så då blir det bussekspedisjon for oss i dag sidan eg ikkje orka å køyre dei der dei skulle i går. Gutungen er trøtt og sur (ikkje så rart når ein står opp fem??).

Skulle vore på flytur, heller :)

I kveld blir det jubileum med gamle kjende, tenkjer det blir både fransk og skotsk etterkvart då...

God lørdag fra Český Krumlov. Her skal jeg ha en full dag til å kose meg med det som ser ut som en spennende og severdig by. Tok en rundtur da jeg kom hit i natt, men siten ser ikke ut til å ville la meg laste opp bilde av det. Mye spennende gamle bygninger i den kronglete byen og sære butikker med produktkombinasjoner som vin og vinyl.

Utsetter antagelig České Budějovice til i morgen og for de som kjenner igjen navnet så dropper jeg besøk på bryggeriet selv om det skal ha vært aldri så mye der den kjente merkevaren oppstod.

Ha en god en alle som er på oppdagelsesferd.

God morgen fra Oslo. Litt handling og bestefarsbesøk står på planen før litt engelsk fotball. Har muligens en annen avtale også- litt uklart om det ble i dag eller i morgen. Men først litt frokost tenker jeg.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lørda'n er fin som snus, den.
Liten recap av gårsdagens NRK-begivenheter og så pakker det på seg med pilsner, turist i egen by og høy sigar på røykfri restaurant.
Spent på sønda'n... Da venter det leiebil og hytteturkjøring. Huttetu!
Ha en grepa start på helgen :)

God morgen fra Stavanger. Her har en faktisk ikke kveilet seg ut av bingen engang. Men det er vel tid for det nå. I dag går der nok noen timer i garasjen med fixing av doningen til ene datteren. Siden skal polet besøkes, der skal det investeres i en kvalitets øl av den kølsvarte sorten.
Ha en strålende flott dag :)

God morgen fra Bergen. Her står faktisk ølbryggekurs på programmet i dag og deretter Brann kamp, så det kunne vært en verre lørdag.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Český Krumlov.
Ser flott ut, hvordan kommer man seg best dit?

Det at bryggeribesøk unngås skal ikke kommenteres. Her er det rolig lørdag - gidder ikke bytur denne helgen - så satser på reinsdyrfilet og rødvin i heimen. Får planlegge litt neste ukes Paris-tur, et par restauranter skal plottes inn. Samt noen steder der man kan få kjøpe pepper og andre livsnødvendigheter.

Ha en fin-fin dag, med eller uten pepper.

Lat lørdag her på Grønland... Noen små ærender i byen og kanskje ber man med madammen ut på middag. Frister litt med Honningbarna på Rockefeller også... apropos pepper, det var ikke lenge siden jeg var der pepperen gror. Nemlig i Kambodsja. Pepperen fra Kampot er kjent for å være av beste sort, så kjøpte selvfølgelig med meg litt[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

. apropos pepper, det var ikke lenge siden jeg var der pepperen gror. Nemlig i Kambodsja.

Blitt invitert dit mange ganger, men aldri kommet så langt. :colgate:

Anbefales! Fortsatt litt "vill vest i østen" der[emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sålenge du kom helskinnet tilbake så er vel alt bra.
Vanligvis får man enveisbillett dit.. :lol:

Glad-grompf fra Lillestrøm. Rimelig happy med at BA fikk meg hjem i går, selv om det var med minste mulige margin (2 minutter før cut-off på check-in, og 1 minutt før på security).

Satt på 1F (åff kårs). En litt selvhøytidelig herremann i 1D, som ble litt brydd over at det kom en svett boms å satte seg i 1F. Men brydde meg ikke så mye. Vel oppe i lufte var det panserservice (!) fra en Italiensk CSM. Kun bare kom og fylte på champis til meg og rødvin til naboen uten å spørre. Til slutt satt vi der småbedugget og skålte med hverandre. :)

Eneste må være at det nå har vært "Cod or Chicken" på BA768 i 4 sammenhengende måneder. Det er litt lenge, når BA768 er stamflighten. Og dere... det høres villt ut, så nesten ingen gjør det - men velg torsken. Den er dritgod.

Fred ut fra Lillestrøm.

Åh.... nevnte jeg at vi fikk æresrunde på OSL i går?

En fyr som visstnok ikke ville ta på seg sikkerhetsbeltet, og da ble det full gass og go-around.

Ulikt Emirates, glemte de ikke å gi gass. Var jaggu litt pulver i den lille A319!!!

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Eller i alle fall så god den kan bli med tanke på gårsdagens begravelse. Man må nok bruke noen dager på å la slikt synke inn, men skal nok gå seg til etter hvert. Bare så synd det er i slike sammenkomster en treffer folk en burde truffet mye oftere. Ellers skinner sola fra en blå himmel og modern er på besøk mens reka( lillesøster ) er borte på noe greier i forbindelse med konfirmasjon.

Ikke andre planer enn å ta en rolig dag. Litt diverse småsyssler, middag og fotball er på planen. Ha en fortreffelig en! :)

God ettermiddag fra KLM-stuen på AMS. Venter tålmodig på at klokken skal tikke avgårde mot 15:15 så jeg kan komme hjem og helgen kan starte.

Back