• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bruk av 36.000 Finnair Pluss poeng?

Eirik

Livsnyter
Medlem
forfaller her i dag, driver og sjekker hva jeg kan bruke dem til (og når ...)
Vurderer en´vei til Dubai, t/r Moskva, eller t/r Reykjavik med Icelandair, hvis noen ser noen smartere måte å nytte poengene på så syng ut. :)

Re: 36.000 Finnair Pluss poeng

Vel; en´vei til Dubai 10. januar er 27.000 poeng PLUSS 140 Euro, DY flyr direkte for 999,- samme dag ... Noen som vet om Finnair har business på DXB flyvningene ? Får opp poengpris, men er ikke mulig å kjøpe biz-seter i perioden jeg ser på.

Noen forslag til bruk av 25k poeng? Moskva, Dubai, Reykjavik og Heldinki har jeg allerede sett.

Har sett på andre destinasjoner i Finnand, men det blir minst 1200kr i tillegg til poengene for å få fornuftige flytider.

Back