British Airways-tilbud (2016)

Status
Not open for further replies.
Oslo - Chicago, Toronto og San Francisco i business ca kr. 13500, på en del avganger utover i høst/vinter. Minimum 7 dagers opphold. (Funker antagelig med AA/AY også). Andre populære US-destinasjoner som BOS, LAX, LAS, NYC og MIA er ikke med.

Oslo - Chicago, Toronto og San Francisco i business ca kr. 13500, på en del avganger utover i høst/vinter. Minimum 7 dagers opphold. (Funker antagelig med AA/AY også). Andre populære US-destinasjoner som BOS, LAX, LAS, NYC og MIA er ikke med.

DEN også. Jeg booket en jobbtur i Oktober nå. Den har ligget på ca 23-24.000,- hele tiden, men fallt nå til 13.624,-. Det er 10k spart, som finansierte 3 netter i Jackson Hole etter jobbmessen.

Fine ting.

Synd med 7 dager-minimum, ellers hadde jeg booket en langhelg i Denver eller Toronto, som begge står på lista.

ba.com annonserer med "the world is on sale. Book before 8.sept".

Mange gode priser i Eco lang tid forover, eks holder jeg på med planlegging av Vegas-tur og får nå OSL-LAS t/r for 4.600kr neste sommer, det er nesten halv pris av hva de skulle ha for en uke siden. Kan ikke se at prisene i WT+ eller CW har falt så mye.

Status
Not open for further replies.
Back