3500-kronersbilletten kan ikke kanselleres.
Når det gjelder OSL-LHR synes jeg BAs C-klasse produkt er et par hakk over SKs.Kvaliteten på servicen ombord i business hos BA og SK er nok omtrent likeverdige.
Spesielt når det kommer til loungeproduktet på LHR så ligger BA milevis foran hva SK kan stille opp med.
Spesielt når det kommer til loungeproduktet på LHR så ligger BA milevis foran hva SK kan stille opp med.
Men er man fattig student så er det selvfølgelig lommeboken som bestemmer. Hadde prisen vært nogenlunde likt i Economy mellom BA og SK så hadde jeg glatt valgt BA. Litt snacks og drikke er inkludert i billettprisen hos BA i motsetning til SK hvor det er BOB.
Et par raske spm.
Er det ikke gratis å velge sete på BAW?
Jeg har ikke fått noen poeng fra SAS til min EB konto, hvorfor det? Jeg bestilte HAPPY biletter, er det slik at de ikke kvalifiserer seg til EB poeng?
Er det ikke gratis å velge sete på BAW?
Jeg har ikke fått noen poeng fra SAS til min EB konto, hvorfor det? Jeg bestilte HAPPY biletter, er det slik at de ikke kvalifiserer seg til EB poeng? (trodde det kun var ungdomsbiletter som ikke kvalifiserte seg til EB poen)
Ja, det er gratis å velge seter. Online check-in åpner 24t før avgang. Mulig at du allerede nå kan velge seter på businessclass-flyvningen. Man får ikke EuroBonus-poeng på innenriksflyvninger...
- Setevalg hos BA kan du gjøre 24t før avreise på online-innsjekk dersom du ikke har fullpris (ikke rabattert biz/øko) eller statuskort. Alt. kan man betale for sete før 24timers regelen, men det er det lite poeng i å gjøre.
- SAS-poeng kommer på konto først etter at du har reist, men det er ikke poeng å samle opp på innlandsruter
Hos BA kan alle velge sete når online innsjekk (OLCI) åpner 24 timer før avgang. Kun de som har status i British Airways Executive Club, samt de som har de aller dyreste bookingklassene, kan velge sete før OLCI åpner.
Vedr. SAS; så stemmer det at man ikke får Eurobonuspoeng innenlands. Du hadde dessuten ikke fått poengene før etter at du hadde flydd.
Jeg har Club Europe på tilbakeveien, men jeg må fremdeles betale 187,-![]()
Da får du vente til 24t før avgang. Da er setevalg gratis. Når du bestiller billetter på sas.no har du i 24 timers angrefristJeg har Club Europe på tilbakeveien, men jeg må fremdeles betale 187,-Koster det noe å avbestille bilett hos SAS? Det er mindre enn 24 timer siden jeg kjøpte bilettene. Kan heller spare de ekstra pengene på bilett fra DY da.
![]()
Ja, men du har ikke fullpris Club Europe. Det er kun de, samt de med riktig status, som kan velge sete uten å betale.
Bortkastet å betale i CW uansett, der er det 2+2 seating. Ville heller ikke brukt penger på ET, bare vær på nett 24 timer før avgang fra OSL med innsjekk.
Ja, men du har ikke fullpris Club Europe. Det er kun de, samt de med riktig status, som kan velge sete uten å betale.
Men hvis du ikke har fått med deg at det ikke er poeng på innenriks i Norge så har du sovet i timen....![]()
Jeg ser at enten har Robin gjort en liten blemme, eller så skal han og søsteren være lenge i London.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.