British Airways salg fra OSL-LAX, SFO etc

Veldig gode priser rett og slett, bare synd de er i feil allianse :D

Det er de jo ikke :p
Noen av oss foretrekker OW. Og BA-status er det ganske lett å få dersom man reiser noen CW-turer i året.
Men så stor lojalist at man ikke benytter seg av gode tilbud utenfor favoritt-alliansen er det jo dumt å være. Hadde det vært et Sky eller Star selskap som hadde disse tilbudene hadde jeg faktisk benyttet det likevel.
Men uansett er det jo your loss, hvis du er så opphengt i Star at du ikke benytter deg av gode tilbud utenfor den alliansen.

Men så stor lojalist at man ikke benytter seg av gode tilbud utenfor favoritt-alliansen er det jo dumt å være. Hadde det vært et Sky eller Star selskap som hadde disse tilbudene hadde jeg faktisk benyttet det likevel.

Godt sagt. Har i det siste beveget meg mer og mer fra SkyTeam til OneWorld, men har også dristet meg til å hoppe på Swiss sine gode priser til NYC i bizz. Status er det vel lite sannsynlig at jeg klarer å oppnå uansett, men EC-medlemskapet mitt har i hvertfall gitt meg en positiv opplevelse ;)

Det er de jo ikke :p
Noen av oss foretrekker OW. Og BA-status er det ganske lett å få dersom man reiser noen CW-turer i året.
Men uansett er det jo your loss, hvis du er så opphengt i Star at du ikke benytter deg av gode tilbud utenfor den alliansen.

To grunner til at jeg velger å være lojal mot Star egentlig:
1. Status som må opprettholdes.
2. Bonuskonti som må vedlikeholdes.

Star har gitt meg, og gir meg fortsatt så mange fordeler ved å være lojal at jeg kommer til å fortsette å være det foreløpig, men det er klart at priser som BAs setter forholdet vårt på prøve. Er på ingen måte noen fanatiker.

Kjipern at det ikke kommer noen tilbud i First slik de hadde for et par år siden. "Upgrade to first for 995£" når du kjøpte Club billettene.

Elefanten og pappaen sitter og strihåper på et slikt tilbud før jul. Mener å huske at det pleier å være salg i desember også?

Hmmm, med et såpass bredt og langt tilbud er det vel endel ting som tyder på at BA sliter med å få fyllt opp foran. Antar at uroen med de kabinansatte har skremt endel kunder bort

Noen som vet om det er vanskelig å få seter på øvre dekk ved online insjekk? Titta på setevalg nå 4 måneder, og BA skulle ha 581,- hver vei for valg av sete, øvre dekk var sperra av (for EC silver og oppover?).

Tipper det kommer litt an på hvor fullt det er på flyet. Men du må regne med at Upper Deck er rimelig ettertraktet. Hadde jeg ikke gjort det før ville jeg lett betalt 581,- for å sikre meg et sete der.

Det er en veldig eksklusiv følelse der oppe. Selv liker jeg best vindusrekka. Der føles det som din egen kabin, og du har den digre karmen ut mot vinduene. Spesielt bra er i mine øyne 62 A/K.

Noen som vet om det er vanskelig å få seter på øvre dekk ved online insjekk? Titta på setevalg nå 4 måneder, og BA skulle ha 581,- hver vei for valg av sete, øvre dekk var sperra av (for EC silver og oppover?).

Ja, stemmer det - du må ha sølv eller gull.

Det er en veldig eksklusiv følelse der oppe. Selv liker jeg best vindusrekka. Der føles det som din egen kabin, og du har den digre karmen ut mot vinduene. Spesielt bra er i mine øyne 62 A/K.

Enig i at 62 AK er å foretrekke, nest beste er 64AK. Deretter resten av vindusplassene. Kjekt med vinduskarmen til saker og ting. NB!! Ikke legg noe der under landing/avgang - da forsvinner det.

Ekstra god plass (ekstra dybde) i sideskapene er det også på 62/64.

Og for de som ikke rakk å benytte seg av salget, så er det nå forlenget til 13. september.

wiz-hpb-440x280-q2wof-30aug_EN.jpg

Litt OT, men ser det nå er mulig å betale for setevalg på øvre dekk. Godt over 700 kroner per vei synes jeg dog er litt i meste laget, så tar det jeg får når jeg sjekker inn.

Back