British Airways 747-400?

jcnorway

Moderator
Medlem
Er det noen som vet hvor man kan få tak i en modell av BA sin 747 i enten 1:100 eller i verste fall 1:200?

Etter litt søk på Google så dukket denne opp.

British%20Air%20747400.jpg

http://www.justplanemodels.com/cart...-747-400-model--ATL_BritishAirways_747400_100

*sikle* *sikle*

Prøvde å se etter en til deg i Manchester, på The Aviation Shop i Terminal 1, men fant ingen før jeg dro herfra :)

Takker uansett for at du sjekket :)

Mulig det er å få tak i på LHR T5 kanskje? Skal i alle fall se etter den neste gang jeg er innom der. Noen som vet om det finnes butikker i NYC som kanskje har denne?

Re: BA nedgraderer på short-haul?

I dag ringte det en hyggelig britisk dame og fortalte meg at de dessverre ikke har noen 747-modell på lager. Hun beklaget så mye at de ikke hadde den, men tipset meg samtidig om at jeg burde gjøre et søk på nett, fordi slike modeller ble solgt hos mange hobby- og modellbutikker.

Det er en plass i Harlem siden du allikevel skal over, som helt sikkert har denne modellen. Har sett den der tidligere.

Last edited by a moderator:
Jeg skal prøve så godt jeg kan å huske adressen. Det er ikke en modellbutikk, men en helt vanlig kiosk jeg kom over en gang. Der hadde de flere modeller i vinduet.

Back