Bravo, Norwegian!

Herlov

ScanFlyer Gold
Jeg skulle for et par dager siden bestille en billett til Værnes .. Jeg skulle ta tog èn vei og fly en annen. Jeg var dessverre så sløv at jeg presterte å bestille fly i feil retning .. :( Jeg ringte Norwegian med en gang og fortalte hva som hadde skjedd og saksbehandleren var veldig hyggelig og spurte om dato og klokkeslett slik at han kunne slette den for meg uten kostnad, slik at jeg kunne bestille på nytt. Nydelig service! Her ser man jo virkelig forskjell på Norwegian og visse andre LCC-selskaper, f. eks. Ryanair. :up:

Neste gang velger jeg Norwegian uten å sjekke SAS Braathens priser engang .. :cheers:
 
Opplevde noe lignende hos BUSK sist sommer. Presterte å bestille riktig flight, men feil dag. De slettet det uten problemer. Skyldes at selv om man har bestilt ikkerefunderbar billett kan den slettes så lenge pengene ikke er trukket at kredittkortet, og det skjedde visst ikke før etter noen timer.
 
Dette er en sak jeg ser nesten daglig.

Er det nylig at kunden har oppdaget at han har gjort en feil, å da innenfor en uke etter bestilling, så booker jeg om uten mer om og men er det en bestilling som er gjort for flere uker siden så er det sorry mac..

Vi har fått beskjed om at "det skader ikke å bruke hodet". Og det er en standard de aller fleste følger her som jeg vet om iallefall
 
feil kan skje - tror nok alle de seriøse skandinaviske selskapene fikser sånne ting når det er tydelig at man har vært ute og vært i tåka. Selv opplevde jeg motsatt holdning da jeg klarte å bestille kinobillett til feil dag - det var 150 kroner ut av vinduet...:naughty:
 
Flott av Norwegian, har tidligere blitt hjulpet tilsvarende av Wideroe (flere ganger)

/Geir
 
Originally posted by CK
feil kan skje - tror nok alle de seriøse skandinaviske selskapene fikser sånne ting når det er tydelig at man har vært ute og vært i tåka. Selv opplevde jeg motsatt holdning da jeg klarte å bestille kinobillett til feil dag - det var 150 kroner ut av vinduet...:naughty:
Bra sammenlikning CK. Har også opplevde det samme mtp kino og feil dag, og da var svaret tydelig "Nei". Det virket ikke som de hadde noen mulighet for å kunne endre dette uten at Kongen gikk god for meg. Følte meg egentlig ganske liten og mistrodd. Men må innrømme at jeg har gått på kino etterpå, men ekstra nøye før jeg trykker "Bekreft";)
 
Widerøe har vel samme praksis som DY og BUSK, de utsteder ikke billettene for det er gått 24 timer eller noe sånt, slik at du har en slags angrefrist.
 
Originally posted by LCH
Widerøe har vel samme praksis som DY og BUSK, de utsteder ikke billettene for det er gått 24 timer eller noe sånt, slik at du har en slags angrefrist.

Hvis du da ikke skal reise samme dag som bestillingen er gjort da ;)
 
BRA Norwegian!!! Det er dette som gjør Norwegian til noe bedre enn andre LCC-selskap!!! Selv har SAS Braathens akkurat flyttet på Lisboa turen vår - endret billetter som ikke kan endres. Så de norske/skandinaviske selskapene gjør mye bra/positivt for sine passasjerer...:up:
 
Både BUSK og WF har vel i sitt serviceløfte at en kan angre på et billettkjøp innen 24 timer uansett billettype.
 
Jeg har vel etter hvert 30 - 40 flighter med Norwegian,
og har gjort noen bomerter etter hvert,
men jeg har alltid fått god service hos Norwegian.
Men da jeg bestile hjemreise bilett 3 dager feil hos SK
her for to måneders tid siden var det blankt nei..
..så dermed ble juleferien en del kortere enn planlagt.
(OK at det var i juletiden, men ingen av flightene var full alikevel,
så jeg tror ikke det burde blitt noen problemer anyway...)

I går hadde jeg også en kjekk episode hos Norwegian,
jeg hadde fått elektronisk bilett på epost,
dataen min kollapset og jeg fikk ikke lurt ut referansenumrene mine,
en kjapp epost til Norwegian ordnet alt, og jeg trengte kun å vise leg.
på flyplassen så var alt i orden - ble virkelig bilettløst. :)

Liker Norwegian godt - og spesielt siden jeg kunne reise til Bergen via Oslo,
BILLIGERE enn hvis jeg hadde flydd SK direkte! Mer for mindre - go Norwegian! :cheers:
 
Originally posted by CK
feil kan skje - tror nok alle de seriøse skandinaviske selskapene fikser sånne ting når det er tydelig at man har vært ute og vært i tåka. Selv opplevde jeg motsatt holdning da jeg klarte å bestille kinobillett til feil dag - det var 150 kroner ut av vinduet...:naughty:
når er det man bestiller en kinobillett da:sarc , jeg er vant til at hvis man bestiller så henter man den en time før og hvis ikke så betaler man ikke;)
 
på www.filmweb.no kan du KJØPE kinobillett og betale med kredittkort, så slipper du å hente billetten lenge før (min rekord er vel to minutter før filme starter)
 
Originally posted by CK
på www.filmweb.no kan du KJØPE kinobillett og betale med kredittkort, så slipper du å hente billetten lenge før (min rekord er vel to minutter før filme starter)

Har akkurat bestillt til Der Untergang idag og det funker som bare det, men det er verre om du vil endre bestillingen!
 
Originally posted by LCH
Widerøe har vel samme praksis som DY og BUSK, de utsteder ikke billettene for det er gått 24 timer eller noe sånt, slik at du har en slags angrefrist.

På wideroe.no har vi alltid 24 timers angrefrist.
Men i realiteten har vi på de fleste billetter hele 72 timer angrefrist da de fleste som regel blir utstedt og vi belaster kredittkortet 3 dager etter bestilling. Er det normalprisbilletter blir de belastet samme dag som kunden skal reise.
Det finnes noen unntak hvor billett skal utstedes samme dag som den bestilles, og er man rask å ombestemme seg trår 24 timers angrefrist regelen inn .....
:up:
 
Back
Top