Bransjen følger med på forum...

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
Bransjen følger med på forum...

...men det visste vel mange fra før... Men selvsagt ble jeg meget overrasket da Norwegian i dag ringte meg for å forhøre seg om å få bruke mine bilder fra Solastranden i helsides annonser...! Jeg ble stum! Så det er jo ikke tvil om at også fly-bransjen er innom og ser hva vi skriver/poster... For de fant mine bilder her... :-)

hei å hå

H

Last edited:
Re: Bransjen følger med på forum...

Det er jo gøy da :) Vel fjortjent for flott arbeid..
Var jo kjempeflotte de Norwegian-bildene fra Solastranden ! :)

Last edited:

Strålende! :D Gratulerer!!! Det er vel fortjent, for du er en glimrende fotograf!

Håper du får en god avtale med dem, så hele Norge kan få glede av de flotte bildene dine!

:nor

Herlig! Ja, vi vet at bransjen leser, det har vi sett mange ganger. Noen skjønner også hvilken påvirkning enkelte forum har. Se bare på Flyertalk og Megado-turen. UA, CO. LH og SAS bidro alle sterkt på mange måter til at det ble den suksesen det ble. Jeg fikk til og med håndlilse på LH's CEO! :colgate:
Og US skal ha vært svært sure for at de ikke ble inkludert i opplegget ... ;)

Dette er jo kjempestas! Dine bilder er fantastiske! :) Hvilket bilde er det snakk om?

Gratulerer Harald :D
Se om du kan gjør en god avtale med dem, som nevnt tidligere husk å ta deg betalt :D

Hvilke bilder var de på hugget etter Harald ?

Hvilke bilder var de på hugget etter Harald ?

Takk for hyggelig tilbakemelding. Siden jeg er handicapped/uførepensjonist (brukket ryggen), så har jeg begrenset inntekt i tillegg til pensjon - og den ekstra-inntekten har jeg hos min arb.giver Rennesøy Trafikk, derfor kan jeg ikke tjene mer. Får derfor gavekort på fly-turer, og er jo ikke lei meg for det heller... Og ja, jeg er litt stolt - jeg er jo en relativt ny bruker av dette forum, men det har vært et svært kjærkomment avbrekk på en hverdag fylt av litt for mye sykdom, så forum har vært et godt lys å komme hjem til...

bildene finnes i denne tråd, det siste i første post - og 2 til lengre nede i posten:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=54495

hei å hå

H

coooooool......

Da gjenstår det å se bildene i bruk hos DY, når de bildene kommer frem
så er det nok mange på forumet som tenker på deg Harald.

Grattis :up:

Gratulerer Harald

Forventer å se resultatet linket inn her på forumet ;) :)

Står stor respekt av dette Harald, vel fortjent .
Meget hyggelig at vi som har dette som hobby blir tatt alvorlig :-)
Bildene dine er i den øverste klassen, så jeg skjønner at NAX ringte deg...
Keep up the good spotting.
Ser frem til å treffe deg på plattformen på ENZV, husk jeg er helt ny i faget og har behov for tips !!!!

Dette var svært hyggelig. Bildene fra deg er jo i en egen klasse, blir like imponert hver gang. Godt jobbet:D

Så kjekt, vel fortjent ! :) Og bra for både oss og bransjen at de/ vi følger med :)

Hærlig Harald! Som du er inne på selv; du har ikke lov til å tjene mer... fatte og begripe det den som kan, men om du hadde hatt ditt yrke i feks Politiet så kunne du tjent med du orket og klarte som pensjonist, eller feks om du hadde eget firma så kunne tatt ut hva det måtte være i aksjeutbytte uten å miste ei steikendes krone. Men kipser du et bilde av et fly derimot... ja da skal du straffes!

Nå er bildene inne til vurdering hos reklame-firmaet Norwegian bruker... Norwegian ønsker dem brukt, men først må de gjennom en teknisk vurdering...
Annonsen skal være i Financial Times (FT), en av verdens mest anerkjente økonomi/finansaviser.

Hmm hmm, lurer på hva de skal annonsere :-) - Nye 787-fly? Thailand/USA? Tja, spennende blir det jo se det på trykk... hvis ikke reklame-byrået finner de ikke egnet for bruk...

hei å hå

H

Annonsen skal være i Financial Times (FT), en av verdens mest anerkjente økonomi/finansaviser.

Interessant. Det er nok neppe Oslo-turer til $99 ... :lol:

Det er nok noe investeringsrelatert, tipper jeg.

Gratulerer! Tør vi foreslå at Norwegian utstyrer deg med fripass på flyturer for en laaang periode! :)

Harald Sakshaug
Innherred Mikroflyklubb
http://www.imfk.no

Back