L LN-MTC Magic Nostalgic 30 Oct 2005 #1 Hej, Braathens Skyvan G-AZRY, flög den för BU eller blev det aldrig något? Detta var i Juni-73. Cheers!
Hej, Braathens Skyvan G-AZRY, flög den för BU eller blev det aldrig något? Detta var i Juni-73. Cheers!
L LN-MTC Magic Nostalgic 30 Oct 2005 #2 Replying to Topic 'Braathens Skyvan' OK, men jag menar en Shorts SC-7
L LN-MTC Magic Nostalgic 30 Oct 2005 #3 Replying to Topic 'Braathens Skyvan' OK, så Braathens namn blev borttaget och den flögs inte för BU ?
Replying to Topic 'Braathens Skyvan' OK, så Braathens namn blev borttaget och den flögs inte för BU ?
L LN-MTC Magic Nostalgic 30 Oct 2005 #4 Replying to Topic 'Braathens Skyvan' Jag skickade dej ett email.
Falcon ÜberScanFlyer 30 Oct 2005 #5 Replying to Topic 'Braathens Skyvan' Jeg har et b/w-bilde hvor G-AZRY både er merket med Airexecutive, Braathens (uten S.A.F.E) og tallet nummeret "299". Er det dette bildet du også har, MTC?
Replying to Topic 'Braathens Skyvan' Jeg har et b/w-bilde hvor G-AZRY både er merket med Airexecutive, Braathens (uten S.A.F.E) og tallet nummeret "299". Er det dette bildet du også har, MTC?
L LN-MTC Magic Nostalgic 30 Oct 2005 #6 Replying to Topic 'Braathens Skyvan' Min är Kodachrome färg dia men beskrivningen i övrigt stämmer.