Braathens SAFE - Boeing 767-205 i 1:400 skala!

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
ENDELEG, Braathens SAFE - Boeing 767-205 i 1:400 skala, slå den dere! :)

Vakkert?

BU767.jpg

Nydelig model, men for å pirke litt så mangler den vel en nødutgang over vingen? ;)

Jeg også vil ha. :-) Hvor kjøpte du den eller har du laget den selv? :)

Last edited:
Vinduene er ikke helt riktige, men pytt pytt ... Hjemmesnekret? ;)

Blåfargen ser også litt for lys ut - men det kan være bildet...

Begge modellene er like og det er nok Custom modeller ja, laga av en kar i USA for meg på bestilling.

Vinduene er litt feil ja og kun en nødutgang over vingene, det er pga donor modellene, Ansett Australia, var slik...

Må vel være mulig å få presset en fabrikant til å lage skikkelige modeller av The Norwegian Flag Carrier? Hvem sender vi mail til?

Jeg kan informere at jeg allerede er i kontakt med flere leverandører og vi jobber med en avtale. Mer info kommer snart, mest sannsynlig ila. dagen :)

Jaja, i påvente av dei så kan eg no kose meg med dei to custom modellane!

Skulle gjerne lagt ut flere bilder, men er jo håplaust å få tatt klare bilder av dei?

Jeg kan informere at jeg allerede er i kontakt med flere leverandører og vi jobber med en avtale. Mer info kommer snart, mest sannsynlig ila. dagen :)

Good luck og allt det derre. Jeg prøvde å få Gemini til å lage WF's Q400 i 1:400. Det kunne de gjerne gjøre, men de ønsket at WF eller jeg forpliktet oss til å kjøpe 250 eks. Så vidt jeg har forstått er dette vanlig praksis hos bl.a Herpa, Dragon og som nevnt Gemini. Aeroclassics opererer ikke på denne måten.

Jepp, det stemmer at enkelte stiller ganske store krav til ant. eks. Men jobber med en løsning. Kan dog ikke garantere noe ;)

Håper du har kontakt med enten Dragon Wings eller Gemini Jets, siden disse to er de eneste som har gode 1/400 767-200 modeller i min mening.

Last edited:

Hvordan har det gått ? Har du kommet nærmere en løsning ?

Personlig så har jeg prøvd å få Herpa til å lage både B737 og B767 i de klassiske fargene ... men så langt forgjeves

Triste greier

Vel - de skal jo tjene penger, så det er jo forståelig. markedet er jo ikke av de største .. Noen som vet hva de regner som 'break even' på en modell?

Back