Braathens SAFE 1:200

Jeg har en i en boks et sted - skal se om jeg finner den .... men den er helt kurant, den.

Edit: Ser nå at den på webshop er 1:100 .. den jeg har er 1:200

Last edited:
jajajajajaja .... ikke vær så utålmodig .. boks er lokalisert .. men jeg må nesten jobbe litt også før Farmer'n kommer med pisken .. :twink

Fikk tak i den i forbindelse med innfasingen . .det var rett før jeg sluttet i SAS. Her er den .. Fratelli Cesana - Made In italy.

Attachments

• 736.jpg
    736.jpg
    43.4 KB · Views: 187
Takker takker !!! den var drit fin !!!! hvor kjøpte du den ??? jeg har ikke sett den på sas webshop, for der har de den i 1:100, som jeg også har he he..... vet du hvor jeg får kjøpt den henne???

jajajajajaja .... ikke vær så utålmodig .. boks er lokalisert .. men jeg må nesten jobbe litt også før Farmer'n kommer med pisken .. :twink

:lol

...

I det siste har jeg for øvrig bare sett 737-700 i 1:200 hos SAS, ikke 737-600.

jeg kjøpte den ikke .. det ble delt ut en del da -600 ble innfaset. Tror ikke den er i åpent salg lenger, så du bør nok holde et øye med ebay, tradera og QXL ...

Det har forresten kommet et nytt modellfly fra saswebshop. En a340-300 fra sas, som koster 105 kr !!! flyet er fra premier planes og er en riktig fin modell !!! jeg bestilte minn når jeg så den første gang, som var forrje torsdag. Men du må klikke deg inn på barn, når når du er innpå webshoppet! ikke klikk deg inn på flymodeller for der er den ikke. Så klikk deg inn på barn, og der ser du den!!

hilsen Fredrik

Anngaende den A340 der så synes jeg hvitfargen var helt på trynet men får ta å bestille en og se hvordan den er....

Min annkom i går. Og jeg bestilte minn forrje torstag, det brukte ikke mer en 8 dager!!!! angående fargen , så har alle sas fly en slik grå-hvit farge. Men ikke allle flyene til sas Norge , for de har litt hvitere.

Takker takker !!! den var drit fin !!!! hvor kjøpte du den ??? jeg har ikke sett den på sas webshop, for der har de den i 1:100, som jeg også har he he..... vet du hvor jeg får kjøpt den henne???

Jeg har muligens en 737-600 i kjelleren. Send meg en PM med bud, så skal vi se om det blir jul på deg i år...

Back