Braathens SAFE 1:200

Olebno

ScanFlyer Gold
Selger følgende BU modeller:

B767-200 gammel logo
B737-200 gammel logo
B737-500 gammel logo (litt gulnet)
B737-700 LN-TUA med "klysa" på halen
B737-700 LN-TUA siste rene BU med flagg på halen

Alle er som sagt i 1:200. Selges samlet for kr. 500,-.

Send meg en PM om du vil handle.

Ååååååååååååååååneeeeeeeiiiiiiii!!

Dette har skjedd mens jeg har lagt og sovet, jaja slik er livet som samler :D

En slik 767 skulle jeg gjerne ha hatt tak i, de andre også for den saks skyld :)

Takk for tipset!

Har du handlet fra denne siden?? Ser noen andre modeller som også er aktuelle for samlingen min.

Og da var de i hus og tre av dem har fått plass oppå kjøleskapet her på hybel'n inntil hjemreisen. ^_^

Attachments

• bu.jpg
    bu.jpg
    66.9 KB · Views: 729
De tre der har jeg også. Vakre maskiner.

Med fare for å bli skutt: Braathens-skjemaet som kom med LN-TUA er det mest innovative som har vært på norske fly. Direkte vakkert! Og nå tar jeg på meg min røde SAS-hjelm :p

Last edited:
Ikke uenig med KOG - det nye designet til Braathens var flott. Men at de klarte å undervurdere hva det norske flagget betyr i dette annerledeslandet skjønner jeg ennå ikke noe av. Jeg er fortsatt sikker på at Norwegian ønsker seg en eller anne form av flagget på sine haler...Kjos har skjønt det!

Husker at Braathens etter hvert fikk problemer med nordlysdesignet på halene og måtte fly rundt med blå haler på mange av flyene.

Da har jeg fått opp to av dem på hylla på kontoret - hvor det begynner å bli trangt. Fem av de syv flyselskapene jeg har jobbet for er representert. ;)

models.jpg

Kan noen av dere vise et bilde av den sas 737-600 modellen de har på sas webshop ??? vennen min lurer på hvordan den ser ut så dere må komme med et bilde som dere knippser selv , fordi han har sett bilde av modellen på sas webshop, men vil se på modellen på et bedere bilde!! takk

Back