Braathens Regional kjøper ATR72-600 og andre flåteplaner

Re: Braathens Regional mottar første ATR72-600

Skal de brukes på deres egne ruter eller wetleases til noen andre?
 
Re: Braathens Regional mottar første ATR72-600

Skal de brukes på deres egne ruter eller wetleases til noen andre?

Jeg finner ikke hvor jeg leste det, men de skulle brukes i produksjonen for Sverigeflyg - Snart BRA Braathen Regional Airlines, men jeg vil tro at de inngår som en del av wet-lease ops. til BRA også.
 
Re: Braathens Regional mottar første ATR72-600

En gjenopreisning av Busy Bee under annet navn ... well done, Erik ! Du lever opp til familiens tradisjoner !
 
Re: Braathens Regional mottar første ATR72-600

Her et bilde av flyet...de skal sikkert vente med lakkering til BRA starter opp i desember..
11058086_1119826888030106_579182724229745203_n.jpg

Foto: Kullaflyg

12239651_1120409631305165_7648866484782035897_n.jpg

Foto: Kullaflyg
https://www.facebook.com/Kullaflyg/
 
Re: Braathens Regional mottar første ATR72-600

Googletranslate var pålitelig her. Det står at de skal erstatte aldrende Saab-2000 og etterhvert ATR-72-500
 
Re: Braathens Regional mottar første ATR72-600

Da ser det ut til at første ATR72-600 har blitt levert til Braathens Regional.

Ser ut som den nå skal få BRA fargene etter og ha vært hvit siden levering

ATR 72 -212A(600) 1276 SE-MKA Braathens Regional ferried 17jul16 AGH-NWI, all white for paint ex F-WWEE
 
Re: Braathens Regional mottar første ATR72-600

Da var ATR #5 levert

ATR 72 -212A(600) 1348 SE-MKE Braathens Regional delivery 05aug16 TLS-AGH


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Braathens Regional kjøper 5 (+10) ATR72-600

Nummer 9 levert, så de kommer i ganske rask takt akkurat nå

ATR 72 -212A(600) 1379 SE-MKI Braathens Regional delivery 20dec16 TLS-AGH ex F-WWEQ
 
Re: Braathens Regional kjøper 5 (+10) ATR72-600

Men har de sagt fra seg CSeries ordren?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/BRA_Braathens_Regional_Airlines
Ser slik ut på fleet.

Flygtorget:
Minst tre år till. Så länge dröjer det innan BRA kan ta in de nya CS-maskinerna från Bombardier. Det är den eventuella flygskatten som kräver en helt ny analys av hur och var flygplanen ska användas.
http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=12188
 
Last edited by a moderator:
Back
Top