• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Braathens' destinasjoner anno 2004

flyKSU

ScanFlyer Gold
Finns det en oversikt over hvor Braathens fløy før SAS spiste de helt opp? Og samme med tidligere destinasjoner? BU dreiv jo å lekte seg borte i Hong Kong og i sør-Amerika en tid, men med det materialet de hadde til disposisjon da gikk disse rutene neppe direkte.

Så, hvor har Braathens flydd? :)
 
De sluttet vel med langrutene når de gikk fra å hete Braathens S.A.F.E til å hete bare Braathens (SAFE = South-African and Far East).
 
De sluttet vel med langrutene når de gikk fra å hete Braathens S.A.F.E til å hete bare Braathens (SAFE = South-African and Far East).

Forsvant ikke SAFE-navnet omtrent da de begynte med 737NG? jeg vet hvertfall at det fortsatt het Braathens SAFE da jeg fløy med de i 1997. Langruter var noe de holdt på med den gangen man brukte propellfly til sånt.
 
Forsvant ikke SAFE-navnet omtrent da de begynte med 737NG? jeg vet hvertfall at det fortsatt het Braathens SAFE da jeg fløy med de i 1997. Langruter var noe de holdt på med den gangen man brukte propellfly til sånt.

SAFE forsvant fra navnet i 1997.
 
Back
Top