LN-MOW Flyklapper Medlem 13 Jul 2012 #1 Se heeeer, ja... Dette er vel den varslede norskregistrerte fra Aetoclassics... http://www.eztoys.com/braathens-safe-boeing-b737-200-ln-suu-scale-1-400.html
Se heeeer, ja... Dette er vel den varslede norskregistrerte fra Aetoclassics... http://www.eztoys.com/braathens-safe-boeing-b737-200-ln-suu-scale-1-400.html
BU767 På Norske Vinger 13 Jul 2012 #2 Er nok det ja, og den er blitt bestilt i flere eksemplarer. Edit: Ser ut som Collectable jets og Eztoys er utsolgt allerede Last edited: 13 Jul 2012
Er nok det ja, og den er blitt bestilt i flere eksemplarer. Edit: Ser ut som Collectable jets og Eztoys er utsolgt allerede
L LN-NoR ScanFlyer Blue 13 Jul 2012 #4 Denne er kommet takket være alle som kjøpte custom varianten, det salget gikk ikke upåaktet hen
BU767 På Norske Vinger 13 Jul 2012 #5 Ser ut som denne modellen selger som nybakt brød, akkurat som forventet. Last edited: 14 Jul 2012
adressa ScanFlyer Silver 13 Jul 2012 #6 Prøver å søke etter denne modellen men jeg finner den ikke. Er alle utsolgt? Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe den?
Prøver å søke etter denne modellen men jeg finner den ikke. Er alle utsolgt? Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe den?
BU767 På Norske Vinger 13 Jul 2012 #7 Ser ut som airplanereplicas.com fremdels har dem. edit: Zareh skriver at navnet på modellen er Harald Hardtrade, håper dette ikke er tilfellet. Last edited: 14 Jul 2012
Ser ut som airplanereplicas.com fremdels har dem. edit: Zareh skriver at navnet på modellen er Harald Hardtrade, håper dette ikke er tilfellet.
adressa ScanFlyer Silver 14 Jul 2012 #9 BU767 said: Ser ut som airplanereplicas.com fremdels har dem. Click to expand... Farsken, jeg var sein ut. Dem er utsolgt nå. Noen andre som har forslag hvor jeg kan skaffe den? synd at dem har laget få av den.
BU767 said: Ser ut som airplanereplicas.com fremdels har dem. Click to expand... Farsken, jeg var sein ut. Dem er utsolgt nå. Noen andre som har forslag hvor jeg kan skaffe den? synd at dem har laget få av den.
BU767 På Norske Vinger 14 Jul 2012 #10 Ikke gi opp, det kan jo hende at noen av disse forhandlerene får flere etter de blir utsolgt av første 'lasset' . Utgitt i kun 120 stk.
Ikke gi opp, det kan jo hende at noen av disse forhandlerene får flere etter de blir utsolgt av første 'lasset' . Utgitt i kun 120 stk.
LN-MOW Flyklapper Medlem 14 Jul 2012 #11 adamjets.com har den fortsatt inne. De har også en 737-405 - N745VA fra Vision Air, som også er en gammel BU-maskin.
adamjets.com har den fortsatt inne. De har også en 737-405 - N745VA fra Vision Air, som også er en gammel BU-maskin.
adressa ScanFlyer Silver 14 Jul 2012 #12 LN-MOW said: adamjets.com har den fortsatt inne. De har også en 737-405 - N745VA fra Vision Air, som også er en gammel BU-maskin. Click to expand... Takk for tipset. Jeg har nå lagt inn bestilling for den. Gleder meg til jeg får den.
LN-MOW said: adamjets.com har den fortsatt inne. De har også en 737-405 - N745VA fra Vision Air, som også er en gammel BU-maskin. Click to expand... Takk for tipset. Jeg har nå lagt inn bestilling for den. Gleder meg til jeg får den.
gottols ScanFlyer Blue 14 Jul 2012 #13 BU767 said: Ser ut som airplanereplicas.com fremdels har dem. edit: Zareh skriver at navnet på modellen er Harald Hardtrade, håper dette ikke er tilfellet. Click to expand... Han har nok snublet litt i bokstaveringen, blir iallefall spennende å lese når modellen tas ut av eska forhåpentligvis en gang i neste uke..
BU767 said: Ser ut som airplanereplicas.com fremdels har dem. edit: Zareh skriver at navnet på modellen er Harald Hardtrade, håper dette ikke er tilfellet. Click to expand... Han har nok snublet litt i bokstaveringen, blir iallefall spennende å lese når modellen tas ut av eska forhåpentligvis en gang i neste uke..
S safir ScanFlyer Blue 14 Jul 2012 #14 Tips: Jeg gikk inn på AeroClassic s hjemmeside og fant forhandlerlisten. (etter først å ha forsøkt de jeg allerede har lagt inn som favoritter).
Tips: Jeg gikk inn på AeroClassic s hjemmeside og fant forhandlerlisten. (etter først å ha forsøkt de jeg allerede har lagt inn som favoritter).