SpotOn ScanFlyer Silver 3 Jul 2013 #1 Fikk ny kampanjemail fra Lufthansa i dag med tilbud til Cairo og overskriften 'Enjoy the wild side of life'. Og det stemmer jo bra at man vil kunne ha mulighet til akkurat det - iallefall om man ser på hva som skjer der nede nå..... Last edited: 3 Jul 2013
Fikk ny kampanjemail fra Lufthansa i dag med tilbud til Cairo og overskriften 'Enjoy the wild side of life'. Og det stemmer jo bra at man vil kunne ha mulighet til akkurat det - iallefall om man ser på hva som skjer der nede nå.....
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 3 Jul 2013 #3 Ikke helt heldig med den der etter 16 drepte i natt...
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 3 Jul 2013 #4 Og da har VG laget en KJEMPESAK: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10111661 Last edited: 3 Jul 2013
U Utflyttet Ute på tur 3 Jul 2013 #5 Dette er det man ofte kaller en chartertur med "uspesifisert regime". -A
robertaas Helgeturekstremist Medlem 3 Jul 2013 #6 Jeg synes egentlig det verste er at bildet ikke er fra Cairo.
G Glean EBG ScanFlyer Gold 3 Jul 2013 #8 robertaas said: Jeg synes egentlig det verste er at bildet ikke er fra Cairo. Click to expand... Nå var det vel ikke bare til cairo de hadde tilbud da de hadde vel bl.a tilbud til Abu dhabi som vel bilde kommer fra.
robertaas said: Jeg synes egentlig det verste er at bildet ikke er fra Cairo. Click to expand... Nå var det vel ikke bare til cairo de hadde tilbud da de hadde vel bl.a tilbud til Abu dhabi som vel bilde kommer fra.