Bra kompaktkamera for ca. 1500 kroner?

Jeg løfter denne litt:

Det ble ikke noe kamerakjøp den gang, men nå lurer jeg igjen. Kjenner flere som skal i retning BKK i den nærmeste tiden, og har blitt tipset om av en kollega, at man kan få kameraer til f.eks. tusenlappen der nede, som koster ca. det firedobbelte her i Norge.

Noen som har noen tips rundt den prisklassen? Eller om noen vet mer konkret hva man kan få for tusenlappen nede i BKK?

og har blitt tipset om av en kollega, at man kan få kameraer til f.eks. tusenlappen der nede, som koster ca. det firedobbelte her i Norge.

Jeg kan vel ikke si meg helt overbevist om den.. F.eks. koster en Canon Ixus 120 1999 NOK hos Japan Photo, og på en thailandsk fotobutikk jeg fant på nettet koster den ca. 1500 :rolleyes:

Jeg ser heller ikke helt det at et kamera til 4k her skal koste 1k i BKK. Mulig han kollegaen din har kjøpt en kopi av noe han tror er originalt? F.eks. Kanon eller Mikon? :p

Nå vet jeg ikke hvordan de prisene jeg fant på nettet er kontra de prisene som er der nede, hvor man muligens kan prute de enda lenger ned?

Jeg skal uansett høre med han i morgen.. Sparer jeg ikke mer, kan jeg like gjerne kjøpe her.

Det kan være greit å ta med i regnestykket at norske rettigheter(garanti/reklamasjon) ikke gjelder hvis du kjøper ting i utlandet.

Ellers så er faktisk ikke forbrukerelektronikk så veldig dyrt i norge.

Back